Hoppa till innehåll

Moderatorer Sökes


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Skriv ETT inlägg i den här tråden om du är intresserad och motivera varför just du skall bli vald. Förhoppningsvis så väljer jag 1-2 moderatorer ikväll eller ev. imorgon.

 

Som moderator får du gå igenom anmälningar som kommer in samt inskickade fusk/omdömen/nyheter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag skulle inte säga nej men jag är lite rädd för att göra fel, jag är aktiv på sidan flera gånger per dag så jag kommer hinna med att kolla igenom flera anmälningar.

 

Jag vill gärna hjälpa fuska, men blir inte det minsta sur om du inte väljer mig som ny mod för då finns det väl andra som kan hjälpa till mer än mig.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är en väldigt seriös medlem här på Fuska.se. Jag kan väldigt mycket om moderatorskap. Jag har varit moderator på andra hemsidor och kan väldigt mycket om arbetet. Jag är inne varje dag på Fuska.se och skriver väldigt många inlägg. Jag har tid för att kolla igenom anmälda fusk/tester/omdömen och dylikt här på sidan. Jag brukar aldrig använda ovårdat språk på sidan och jag håller mig till reglerna och bryter aldrig mot dem.

 

Jag brukar vara inne på forumet och kolla mest på Fuska.se's forum och brukar nästan alltid skriva ett inlägg om det finns något intressant att diskutera om.

 

Jag blev medlem 2008 men endå lärt mig väldigt mycket om sajten. Jag läser reglerna regelbundet och det är därifrån jag har lärt mig allt.

 

 

 

Jag hoppas att jag får detta förtroende av dig Admin!

 

 

//Member

Redigerat av Member
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillar fuska.se :)

 

Jag är shycst på ALLA ställen ( Spel , Forum , Mm ) jag är däremot admin på många ställen och jag är seriös jag skulle värkligen vilja bli admin men jag bryr mig inte alls ifall jag inte blir men jag vill hämskt gjärna bli det.

VÄLJ MIG! :) för jag är bra att ha jag hjälper alla med sådant som jag kan och jag är shycst. jag har inte så mycket mer och att säga för jag kommer inte ihåg något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Jag har mycket extra tid för att leta igenom fusk etc. etc.

2. Jag har många spel, så jag kan veta om de flesta fusken funkar.

3. Jag har kollat på denna hemsida sen 2006, men blev medlem först för inte så länge sen.

4. Jag blir inte maktgalen :P.

5. jag är mycket aktiv att kolla igenom trådar, så jag kan ibland se inlägg som är emot reglerna INNAN de anmäls.

 

detta var allt jag kunde komma på :/ Hoppas jag blev vald :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

#1. Jag har all tid i världen till att sitta och häcka framför datorn.

#2. Jag har bra stavning, grammatik, och engelska.

#3. Jag är starkast inom PC/PS3, spelar spel mer än 6 timmar om dygnet.

#4. Jag är väldigt kritisk av mig, låter ingen komma undan med nåt dåligt.

 

:-)

Redigerat av Jacquot
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. har varit kung i denna djungel förr o kan redan arbetet

2. har mer tid än jag hade förut

3. var under min tid som mod på fuska.se den mest overksamma. slasktratt, hård och orättvis. du skulle behöva lite disiplin för o styra upp.

4. har varit registrerat sen 2003 och var bannad för caps lock abuse på fuskarna.nu, och kan väl i princip allting om fuska.se's historia.

5. heja örgryte

6. är perfect match arbetskamrat med boffaroffe och lovar att vi kommer jobba i skift

 

kom ihåg crona: så länge du låtsas betala mig så låtsas jag arbeta. =)

Redigerat av Slasktratt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är intresserad, och tror att jag skulle passa bra som moderator.

 

Jag är väldigt aktiv, i de flesta delarna av forumet, och kommer säkerligen vara det ett långt tag till. Jag skriver ganska mycket, och kollar forumet flera gånger varje dag. Jag är seriös och mogen, och äldre än de flesta på forumet. Jag har även bra erfarenhet av sidan, då jag varit aktiv medlem i 5 år nu. Jag har aldrig haft problem med någon annan på forumet, och jag respekterar andra, därför har jag aldrig heller fått en varning.

 

Jag hoppas att jag får denna chans.

Redigerat av Kuzune
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har varit medlem här en tid nu och har inte precis missköt mig :P. Har väldigt mycket fritid och kommer nog hinna att gå igenom en hel del anmälningar och inskickade fusk/omdömen/nyheter.

Brukade mest bara vara inne på Dator och Webbspel men har på senaste tiden börjat kolla de andra forumen också. Är ju hyfsat gammal(för detta forumet :P) och brukar oftast skriva seriösa inlägg. Jag brukar anmäla många inlägg/trådar och kan reglerna bra.

Long story short...du kommer inte bli besviken :).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan väl börja med att säga att jag har varit medlem sedan 2003, har varit med sen fuska hette fuskarna till och med, så jag kan det mesta om fuskas historia. Visst så kanske jag inte har varit den snällaste pojken genom tiderna, om man bortser från mina tidigare dagar här på fuska så tycker jag själv att jag har ganska stor potential. Har varit moderator på flera andra sidor så när det gäller sådant har jag absolut inga problem med. Dom flesta kanske tycker att jag är arrogant & otrevligt, men jag skulle mer säga att jag är hård men rättvis.

 

Pros till varför jag ska få chansen till att bli moderator.

1. Har varit med fuska sen 2000.

2. Kan reglerna ut & in.

3. Min lojalitet mot fuska, om det nu räknas.

 

Cons till varför jag inte ska få chansen till att bli moderator.

1. Dom flesta tycker att jag kan vara en riktigt.. ja.

2. Har inte varit den mest "laglydiga" medlemmen. (Har dock aldrig blivit bannad eller dylikt.)

3. Mina varningar, som jag har fått i mina tidigare dagar av fuska.

 

Det finns säkert mer att tillägga.

 

// Nomatic.

Redigerat av Nomatic
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...