Hoppa till innehåll

Moderatorer Sökes


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Har varit medlem i över 1 år nu. Kan reglerna ganska bra och jag är inne på sidan minst 5 timmar om dygnet.

Skulle snabbt kunna ta hand om inskickade fusk etc. Är även bra på att bedöma om en tråd är spam eller ej.

Redigerat av Katt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Varför jag tycker att jag borde vara moderator?

 

På den senaste tiden så har moderator jobbet skötts långsamt tack vare att många utav dom nuvarande moderatorerna är offline ganska mycket. Jag skulle passa bra som moderator, jag är aktiv, kan reglerna mycket väl och är lojal mot fuska.se. Eftersom att jag kan reglerna väl, så vet jag att det är orsaken till att jag aldrig fått en varning. Jag har anmält många av mina vänners inlägg här på fuska.se, för att deras inlägg har brutit mot någon utav fuska.se's regler. Så jag tar ingens parti vid ett regelbrott utan jag gör det enda rätta- anmäler, sedan om just den personen vill avsluta vänskapen så är det deras bekymmer. Så med mig som moderator kommer anmälningar, fusk och nyheter som väntar på att bli granskade hanteras snabbare än vad det har gjorts tidigare.

 

Jag är väldigt öppen, seriös, mogen och vänlig utav mig, jag varken kränker eller talar illa om medlemmarna här på fuska.se. Jag behandlar folket så som jag själv vill bli behandlad utav dom, dvs "kärleksfullt", om jag får skriva så.

 

Jag fick jobbet som att sköta debatt-forumet vilket jag har gjort ganska bra, jag ville visa att jag har potential och kunnighet i att vara en moderator vilket jag hoppas att jag har gjort.

 

Sådär, det var allt jag ville ha sagt och nu är det upp till dig admin.

MvH Raptomex.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Well.... Jag kanske har en liten chans att bli Moderator men, here goes!

 

Jag har varit med från 2005, jag har många fusk som är fel/dåliga, jag skulle kunna rätta dom. Ja, jag är bara 13 år gammal, fast jag är mogen nog att bli en moderator. Jag är öppen, kränker aldrig, behandlar folk som dom behandlar mej, kan vara seriös. Är inne ganska mycket, mycket nog att bli en moderator. Jag har lite varningar, det var förr, nu har jag mognat, tror inte att jag inte kommer överens med någon, kommer överens med alla, kan alla regler osv.

 

Det var allt jag hade att säga.

 

/PaiN

Redigerat av PaiN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det vore kul att bli en moderator.

 

följande menningar kommer att berätta varför jag borde bli moderator.

 

1 jag är inne på fuska vaje gång jag sitter vid datorn. (cirka 1-7 ggr per dag)

2 jag gillar att ha makt :P

3 skulle vara härligt att kunna ge ut varningar till folk som sabbar forum utan behöva vänta cirka 1-2 veckor på att en moderator ska reagera.

4 jag skulle inte överdriva med varningarn osv osv.

 

 

men jag har fått många varnningar och sånt så jag förstår om jag inte blir vald.

 

mvh asabras.

 

ps är det bara jag som tycker att man får väldigt många spårnings/spion program från fuska.se. ( borde fixas)

Redigerat av asabrasa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej hej! =)

 

Jag har väl inte varit särskilt aktiv på sidan den senaste tiden, men har ändå hållit mig hyfsat uppdaterad om läget här på Fuska.se ändå. Ser mig själv som glad, noggrann, ganska seriös och hyfsat bra på att organisera saker. När jag ser en tråd som bryter mot reglerna anmäler man ju den såklart. ;) Har även bra koll på reglerna här.

Redigerat av Falukorv
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det ända negativa med mig är mina varningar (Dom flesta är från mitt första år på fuska). :P

 

I alla fall så skulle jag kunna tänka mig vara moderator om inte Raptomex, Slasktratt, Nomatic, TheGreatest eller Syptom (lång lista) tar platserna.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skriv ETT inlägg i den här tråden om du är intresserad och motivera varför just du skall bli vald. Förhoppningsvis så väljer jag 1-2 moderatorer ikväll eller ev. imorgon.

 

Som moderator får du gå igenom anmälningar som kommer in samt inskickade fusk/omdömen/nyheter.

Men snälla admin! :o Är du så desperat? :o

 

Skämt åsido, jag skulle kunna bli mod, jag har varit med länge och jag kan reglerna utan och innan. Jag var aktiv på forumet, men nu håller jag bara till i Kattgruppen just för att resten av fuska har blivit så oseriöst och tråkigt. Jag kan inte förändra hela fuska, men jag kanske kan förbättra nånting, kanske.

Jag är envis, och laglydig och avslutar det arbete som jag har påbörjat. Vill du inte förändra fuska, så ignonera mig. Vill du förbättra eller försämra fuska så borde du åtminstonde tänka på saken.

 

Jag är väldig bra på att ta bort och förhindra spam. Se bara i Kattgruppen, bara en sida med spam och jag är väldig noga med att slå ihop inlägg som handlar om samma sak och låser inlägg som inte handlar om något eller som har spårat ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill inte dra den vanliga "seriös & aktiv"-frasen, tror faktiskt att alla kan vara det bara man vill.

 

Den absolut största delen av min fritid spenderar jag framför datorn, och den största delen av den tiden spenderar jag i sin tur på olika internetforum. Därför har jag erfarenhet av många olika sorters forum och vet vad som gör att ett forum fungerar eller ej. Vad jag kan säga om moderatorer och deras inflytande generellt är att om man deltar i vanliga diskussioner, och inte bara trådar som moderatorer förutsätts att svara i, gör man ofta ett mycket bättre jobb som moderator eftersom medlemmarna tycker om en som person. De gör ofta inte det bara för att du har en text under namnet som säger att du är högre uppsatt än andra.

 

På de flesta forum är det dock tvärtom, moderatorer syns bara i trådar när de skriver "låst". Det här forumet har haft vissa moderatorer som har agerat ungefär så. Jag tror att jag hade fungerat på det sättet som jag beskrev först och därför kunnat bli en bra moderator. Jag känner inte en stark lust till att bli det, men jag hade inte kunnat tackat nej om jag fått frågan. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mangekyoucake

Tjadu, får väl lägga in en ansökan från mig då.

Jag tänker inte lägga till en del om "aktiv och jätteseriös" då jag vet att jag är aktiv redan, och jag är någorlunda seriös (95% av alla lägen). Sedan att man är oseriös är naturligt också.

Jag har varit moderator i klubbar, gruppforum och på andra sidor, vilket har funkat bra. Jag fick konstruktiv kritik och tog till mig av det negativa och vände det till något positivt samt att jag fortsatte med det som var positivt och bra. Jag är bara 14 men får ofta höra att folk inte tror att jag är 14. Jag har mycket i hjärnan och jag tycker det skulle vara kul att bli moderator, som en liten utmaning. Jag tycker även att fuska.se är kul och så, och försöker ofta hjälpa folk om dem behöver.

 

Som moderator är det också inte bara att låsa trådar och skriva låst + varför den blir låst samt vilken regel tråden bryter mot. Moderatorer borde vara aktiva i diskussioner, och trådar som ett bra Elevråd på en skola. Jag är vice ordförande i elevrådet på skolan också. Skulle jag få förfrågan skulle jag tacka ja.

 

Jag kan bruka det svenska språket korrekt också, vilket är en egenskap en moderator bör kunna!

 

Detta var väl det jag hade att säga som ansökan! Hoppas det gav dig ett intresse ;D

 

 

Nominerar faktiskt Nomatic som moderator också då han gör vettiga inlägg och har sin egna stil.

Redigerat av Mangekyoucake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle gärna bli moderator. Jag är inne på fuska flera gånger per dag och hinner då kolla igenom anmälningar mm. Jag har aldrig fåt någon varning och håller mig till reglerna. Om jag får bli moderator kommer jag att göra mitt bästa för sidan. Har dock inte varit medlem så länge men jag brukade vara inne på sidan innan jag blev medlem. Jag brukar kolla igenom alla forumen dagligen, vissa forum flera gånger dagligen. Jag kan reglerna bra och har anmält många inlägg, självklart seriösa anmälningar. Hoppas att du väljer mig men jag förstår om inte just jag får bli moderator.

Redigerat av 360boy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...