Plissi Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 vad är er favvo låt? Min är Katy Perry Hon and cold. den äger :D snälla svara :gitarr:! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 the Cockney Rejects - Oi! Oi! Oi! Bästa ever ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plissi Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 men vad tycker du om Hot and cold? Visst är den okej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Min favvo låt är Mockingbird med eminem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Har ingen just nu, varierar väldigt mycket (; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 men vad tycker du om Hot and cold? Visst är den okej? Den suger om jag ska vara ärlig, förlåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Tror det kan vara The White Stripes - Seven Nation Army. Har dock många fler favoriter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plissi Skrivet 11 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 men vad tycker du om Hot and cold? Visst är den okej? Den suger om jag ska vara ärlig, förlåt. det tycker inte jag men det gör inget. Men min andra bästa låt är pokerface. (Lady ga-ga) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Det finns typ 2 sånna här trådar redan... men okey, mina är: Stairway to heaven- Led Zepelin Fade to black- Metallica November rain- Guns n Roses Munsoon- tokio hotel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Allt som kommer från Matisyahu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Jag har ganska många favoriter, men AC/DC's thunderstruck är nog favoriten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Rick Astley - Never Gonna Give You Up är en av mina favoriter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg