Hoppa till innehåll

Patch 3.0.1 To 3.0.2

Lynott

Rekommendera inlägg

Tjena, jag har ett problem ska börjar lira wow nu igen och hade en hel del patches att ladda ner. Men patch 3.0.1 to 3.0.2 stannar vid 97%, har testat att starta om nedladdningen men kommer upp samma medelande "the tracker is not responding".

Kan nån skicka download länk till den, eller hjälpa mig ur situationen.

Också- vilken är den senaste patchen ,P

EDIT: Kom just på att nämna att jag inte har lich king installerat, gör det någon skillnad?

Redigerat av Amo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

3.0.3 är den senaste patchen.

C: > Program > World of Warcraft > Repair

Repaira allt, och sedan intstallera om igen. Du har inte spelat private server innan?

Okey, ska jag repaira wow? No waii, det tar ju fett lång tid :( Iz der no other wai?

Jag spelade private server innan ja, har det något med det hela att göra?

Kolla min edit i första inlägget.

Redigerat av Amo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Öppna Realmlist , finns inne i Wow mappen,

där ska det stå såhär

set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com

set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com

set portal eu

Du kanske har missat patchlist..

Efter edit : Man kan fortfarande ha Lich king patchen och spela, men du har ingen tillgång till Northrend eller Death Knight ..

Redigerat av Jacquot
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

där ska det stå såhär

set portal eu

"set portal eu" ?

Är det något nytt eller? Har för mig att endast de två första raderna var med först.

EDIT: Hade två stycken realmlist i mappen förut, först den vanliga och sen en kopia jag hade gjort. Den vanliga var nu borta men jag antar att kopian funkar lika bra? Inne i den hade den endast en rad text, bytte dock nu.

Började om downloadern igen och får väl se nu om den fastnar på 97% igen, tar typ en minut till. Kommer med update.

2nd EDIT: Ja den stannade på 97% ...

Redigerat av Amo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

där ska det stå såhär

set portal eu

"set portal eu" ?

Är det något nytt eller? Har för mig att endast de två första raderna var med först.

EDIT: Hade två stycken realmlist i mappen förut, först den vanliga och sen en kopia jag hade gjort. Den vanliga var nu borta men jag antar att kopian funkar lika bra? Inne i den hade den endast en rad text, bytte dock nu.

Började om downloadern igen och får väl se nu om den fastnar på 97% igen, tar typ en minut till. Kommer med update.

Du får nog göra en repair, funkar det inte sedan så finns det inget att göra. Förhoppningsvis finns det nån annan som kan men, men,.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

där ska det stå såhär

set portal eu

"set portal eu" ?

Du får nog göra en repair, funkar det inte sedan så finns det inget att göra. Förhoppningsvis finns det nån annan som kan men, men,.

Ids inte det nu, är fett sliten, har just gått typ 2 mil xD

Låter datorn vila över natten och testar sen ;) Kanske bara min dator som är cepe, vem vet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Börjar reparera nu då... kommer med edit... :(

Har reparat nu och försökt ladda hem patchen igen från blizzard. Samma resultat, den fastnar på 97% ?

Testa ladda hem från en mirror? Är det nerladdningen eller installationen av patchen som stannar på 97%
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min kompis sade att han bara laddade hem WOTLK från blizzards hemsida och slapp då ladda hem någon patch. Jag testade nu göra samma sak. Fick hem WOTLK och kom in och skulle logga in, men då står det typ något i denna stil "Login Server Down" eller något sånt och då tabbar jag ner och vad ser jag inte då förutom patchen som ligger på 97% ... Asså vadfan?

Kollade dina mirrors Parkour och tyckte inte att dem såg så pålitliga ut, och jag hittade inte ens 3.0.1 to 3.0.2, kan någon försöka hitta en som funkar?

Syftade på " DISCLAIMER: Patch mirrors are neither guaranteed to be working, nor to be virus or trojan free "

Redigerat av Amo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...