GroundZer0 Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 ÄR SAINTS ROW 2 VERKLIGEN BRA OCH ROLIGT ELLER DÅLIGT?? JAG HAR HÖRT ATT DET E JÄTTEROLIGT FÖR ATT MAN KAN TYP GÖRA VAD MAN VILL OCH VISSA SÄGER ATT DET E SOM SAN ANDREAS OCH ATT GTA 4 E LUNGT BÄTTRE. JAG HAR REDAN GTA 4 OCH DET E SUPERKUL MEN JAG BÖRJAR ATT TRÖTTNA PÅ DET OCH JAG VILL HA ETT SPEL SOM TYP E SOM GTA FAST ROLIGARE. SKA JAG VERKLIGEN KÖPA DET ELLER TYCKER NI ATT DET E DÅLIGT?? :??: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Caps abuse, my eyes! .. Fel forum? Ifall, jag tycker att du ska köpa det. Finns väl inte så mycket mer att tillägga än att det är kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GroundZer0 Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 vad betyder : Caps abuse ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 vad betyder : Caps abuse ?? Caps Lock missbruk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GroundZer0 Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 tack men e det typ nåt man inte får göra eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 tack men e det typ nåt man inte får göra eller?? Asså, det är du som ska köpa det? Och inte vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 tack men e det typ nåt man inte får göra eller?? Menar du att använda Caps Lock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 tack men e det typ nåt man inte får göra eller??Blir jobbigt att läsa, se till att caps lock är av innan du skriver nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adriano Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 jag har saints row 1 till xbox 360 och en jag talar med på xbox live säger att på saints row 2 kan du göra vad du vill och det stämmer säkert vad vet jag.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 (redigerat) jag har saints row 1 till xbox 360 och en jag talar med på xbox live säger att på saints row 2 kan du göra vad du vill och det stämmer säkert vad vet jag.. :D Finns ju inte riktigt "hip-hop gear" . I 2:an alltså. Redigerat 12 Januari 2009 av Molesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 http://www.google.se/search?hl=sv&q=sa...3%B6k&meta= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Saints Row 2 är nästan som GTA fast med andra gubbar och dylikt då då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.