GroundZer0 Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 vad är det som är så bra med saints row 2 ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Förh*lvete, sluta göra likadana trådar? Du har svaret på din andra tråd -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Gör inga fler såna här trådar du kommer bara att bli hatad, om du fortsätter så här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GroundZer0 Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 ok men det e typ första gången jag e medlem här allt e så coolt. att skriva inlägg och sånt men jag ska sluta. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 ok men det e typ första gången jag e medlem här allt e så coolt. att skriva inlägg och sånt men jag ska sluta. :D Hahaha " allt är så coolt ". - Läs reglerna, så du inte blir avstängd tillslut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Bra: -Mycket att göra -Hyffad grafik -Nya aktiviteter -Nya vapen -Större stad -Kasta folk 6 meter -Långt spel -Öppen värld -Snygga bilar -Xbox live -Hemliga öar/platser -Roligare än gta 4 (IMO) -Motorcyklar, båtar, vattenscootrar, flygplan, helikoptrar Dåligt: -Buggar -För mycket "Gangsta style" gör så det känns töntigt -Aningen dålig frame-rate -Buggar igen Om jag skulle sätta betyg skulle det va: Ljud: 9/10 Asbra musik :cool: Kontroll: 10/10 Går att ändra om man inte tycker om de Grafik: 9/10 Hyffsad grafik, mycket bättre än 1:an Hållbarhet: 10/10 Går att spela hur länge som hellst Hela spelet: 10/10 Det bästa jag har spelat :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Använd http://www.fuska.se/forum/Aer_Saints_Row_2...tl-t115141.html Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg