Gäst Mindtwistah Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Skrivet 12 Januari 2009 Finns det något bra skärminspelnings-program, förutom fraps? En annan fråga: Mina Fraps-filmer blir alltid jävligt uppspeedade, d.v.s. dem sparas i ungefär 3x hastigheten än den jag spelade in dem i. Hur fixar jag detta? Citera
Gäst Payback Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Skrivet 12 Januari 2009 (redigerat) Har själv inga problem med fraps Men du kan ju prova WeGame, det är gratis. Redigerat 12 Januari 2009 av Payback Citera
Gäst Mindtwistah Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Skrivet 13 Januari 2009 Inte WeGame, då jag vill spela in filmer i spel som det inte stödjer. :< Citera
RazerInc Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Skrivet 13 Januari 2009 Finns det något bra skärminspelnings-program, förutom fraps? En annan fråga: Mina Fraps-filmer blir alltid jävligt uppspeedade, d.v.s. dem sparas i ungefär 3x hastigheten än den jag spelade in dem i. Hur fixar jag detta? om du har xfire kan du spela in "spel filmer". dock är videoinspelaren i beta.... Citera
TheGreatest Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Skrivet 13 Januari 2009 Finns det något bra skärminspelnings-program, förutom fraps? En annan fråga: Mina Fraps-filmer blir alltid jävligt uppspeedade, d.v.s. dem sparas i ungefär 3x hastigheten än den jag spelade in dem i. Hur fixar jag detta? om du har xfire kan du spela in "spel filmer". dock är videoinspelaren i beta.... är inga problem med den ändå :) Citera
Garone Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Skrivet 13 Januari 2009 Finns det något bra skärminspelnings-program, förutom fraps? En annan fråga: Mina Fraps-filmer blir alltid jävligt uppspeedade, d.v.s. dem sparas i ungefär 3x hastigheten än den jag spelade in dem i. Hur fixar jag detta? Spelar du in på max 30 FPS och på halv upplösning? Citera
MentalogisT Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Skrivet 13 Januari 2009 Ska du spela in spel eller skärmen? Citera
Vitdom Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Skrivet 13 Januari 2009 Camstudio är ett superbra program som spelar in ifrån skärmen(den kan även spela in synkroniserat ljud ifrån högtalarna och mikrofonen). Citera
Gäst Mindtwistah Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Skrivet 13 Januari 2009 Finns det något bra skärminspelnings-program, förutom fraps? En annan fråga: Mina Fraps-filmer blir alltid jävligt uppspeedade, d.v.s. dem sparas i ungefär 3x hastigheten än den jag spelade in dem i. Hur fixar jag detta? Spelar du in på max 30 FPS och på halv upplösning? Hel upplösning, men ja, max 30 FPS Ska pröva X-fire skiten :> Citera
Gäst Mindtwistah Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Skrivet 13 Januari 2009 På X-fire? mindtwistah :V Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.