Heaz Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Är battlefield Vietnam roligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 det e svin kul jag lovar köp det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 jupp det är väldigt kul men om man inte gillar BF så mycket som inte jag gör så skulle väl jag satsa på lite andra gratiss internet FPS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 jo jag tucker d e kul:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Det är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 kul spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Okej, Tack! Mod kan låsa tråden nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Det verkar skit kul. Du kan tex släppa en napalm om du vill sprida värme. Eller släppa runt med fordon under din helikopter. Och om du är nån vietnames har du en spade som du kan gräva nya spawnpoints med. Det verkar jävligt snyggt men krävande. http://www.game-revolution.com/previews/screens/pc/battlefield_vietnam/battlefield_vietnam3b.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 1 snabb fråga! Behöver man något annat BF för att kunna spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Nej BFVietnam är ett helt nytt spel !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Köp Vietcong istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Köp Vietcong istället dröm...vietnam rules Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.