Lynott Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Tjenixen, har fixat alla patches nu och så men kan fortfarande inte logga in? Problem med mappar eller något? Såhär serdet ut när jag ska logga in http://data.fuskbugg.se/skalman01/wtfwow.JPG Någon som har en aning? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 WoW kan inte ansluta till internet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 15 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Mitt internet funkar, och jag har inget minne av att jag har blockat det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 http://www.wow-europe.com/realmstatus/inde...ml?locale=en_gb Är din server uppe? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 15 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Inga är nere? Ska ändå inte spela någon roll, kan ju gå in på andra servrar likväl isåfall, jag kommer ju inte ens in. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Har ingen aning då, förutom att du kanska måste öppna nån port på din branvägg etc :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 15 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Äh, farsan får kirra det när han kommer hem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Du kan nog lösa det genom att söka på google eller spamma wow forumen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 15 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Men dom på wow forumen är ju cp i skallen, dom svarar aldrig, gjorde en tråd och har bumpat typ 10 ggr :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Alla hade det där <html> felet ett tag för några månader sen, men jag kan logga in normalt nu utan det felet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Haru skrivit in rätt i wow realmlist? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 15 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Alla hade det där <html> felet ett tag för några månader sen, men jag kan logga in normalt nu utan det felet Har inte varit inne på wow på flera månader, kan jag ha fått det problemet nu kanske? Haru skrivit in rätt i wow realmlist?set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.comset patchlist eu.version.worldofwarcraft.com set portal eu Har jag nu, det är väl rätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg