Hoppa till innehåll

Bästa Genom Tiderna? (so Far)


Gäst Darkshiver
 Dela

Bästa GH/RB?  

91 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

GHIII. World Tour är för nubs.

Du är en nub, GHWT är bäst

 

Ska man spela gitarr, varför man nu inte skulle göra det, är GH3 enormt mycket bättre. Roligt att du kallade mig för noob förresten. Jag syftade på att man är mycket sämre som spelare om man spelar World Tour eftersom att det är mycket lättare.

 

Sorligt, men du lyckades missuppfatta ett inlägg med två meningar, pinsamt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

GHIII. World Tour är för nubs.

Du är en nub, GHWT är bäst

 

Ska man spela gitarr, varför man nu inte skulle göra det, är GH3 enormt mycket bättre. Roligt att du kallade mig för noob förresten. Jag syftade på att man är mycket sämre som spelare om man spelar World Tour eftersom att det är mycket lättare.

 

Sorligt, men du lyckades missuppfatta ett inlägg med två meningar, pinsamt.

 

Men det är meningen att man ska spela i band med kompissar eller online eller själv på GHWT.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

GHIII. World Tour är för nubs.

Du är en nub, GHWT är bäst

 

Jopp det är det absolut om man vill spela country och dansband musik som la bamba och sweet home alabama.

Vill man däremot spela rockmusik så är det rock band man ska vända sig till, eftersom att guitar hero inte längre ägs av samma företag som gjorde de äldre (3,2,1, aerosmith osv.) dvs. dom guitar hero spelen som var något att ha.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Guitar Hero; Rocks the 80's.

 

Älskade alla låtar i det. Många låtar som fanns med i det spelet och aldrig hört tals om började jag lyssna på också. Riktigt kanon spel, det enda som egentligen var dåligt var att det var rätt några låtar. Bara låtar från storyn, inga bonuslåtar eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...