360Xbox Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Jag undrar om det finns nån sida där man kan premenuera på Official Xbox 360 Magazine... Jag hittade en sida men då skulle det kosta 1 200 kr för ett år. Jag har hittad tidningen i affären men då kostar den ungefär 150 kr och det skulle vara för dyrt! Men finns det nån sida där man kan premenuera på den tidningen, det går inte på deras sida tror jag för där är det bara för i amerika. Oxmonline.com är det på... Skulle bli väldigt tacksam för hjälp :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Du kan söka på Pricerunner.com eller svenska hemsidan Prisjakt.se. Där kan du hitta allt du söker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Du kan söka på Pricerunner.com eller svenska hemsidan Prisjakt.se. Där kan du hitta allt du söker. Det går inte... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Du kan söka på Pricerunner.com eller svenska hemsidan Prisjakt.se. Där kan du hitta allt du söker. Det går inte... :( Du skall söka på www.pricerunner.com sedan www.prisjakt.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Du kan söka på Pricerunner.com eller svenska hemsidan Prisjakt.se. Där kan du hitta allt du söker. Det går inte... :( Du skall söka på www.pricerunner.com sedan www.prisjakt.se. :meddum: Han menade att han inte hittade något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 (redigerat) Kolla press-stop.se Redigerat 16 Januari 2009 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 (redigerat) Kolla press-stop.sehmm, jag hittade en tidning som heter 360 Gamer coh Game Master...Det ser intressant ut Edit: TACK TACK :D Jag hittade Official xbox 360 magazine Tack så mycket :D Redigerat 17 Januari 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Jag undrar om det finns nån sida där man kan premenuera på Official Xbox 360 Magazine... Jag hittade en sida men då skulle det kosta 1 200 kr för ett år. Jag har hittad tidningen i affären men då kostar den ungefär 150 kr och det skulle vara för dyrt! Men finns det nån sida där man kan premenuera på den tidningen, det går inte på deras sida tror jag för där är det bara för i amerika. Oxmonline.com är det på... Skulle bli väldigt tacksam för hjälp :D Rekommenderar inte att premunera på det officiella magazinet eftersom de fått pengar för att skriva 10/10 på varje recension. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Jag undrar om det finns nån sida där man kan premenuera på Official Xbox 360 Magazine... Jag hittade en sida men då skulle det kosta 1 200 kr för ett år. Jag har hittad tidningen i affären men då kostar den ungefär 150 kr och det skulle vara för dyrt! Men finns det nån sida där man kan premenuera på den tidningen, det går inte på deras sida tror jag för där är det bara för i amerika. Oxmonline.com är det på... Skulle bli väldigt tacksam för hjälp :D Rekommenderar inte att premunera på det officiella magazinet eftersom de fått pengar för att skriva 10/10 på varje recension. :) Hur vet du de :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 (redigerat) Jag undrar om det finns nån sida där man kan premenuera på Official Xbox 360 Magazine... Jag hittade en sida men då skulle det kosta 1 200 kr för ett år. Jag har hittad tidningen i affären men då kostar den ungefär 150 kr och det skulle vara för dyrt! Men finns det nån sida där man kan premenuera på den tidningen, det går inte på deras sida tror jag för där är det bara för i amerika. Oxmonline.com är det på... Skulle bli väldigt tacksam för hjälp :D Rekommenderar inte att premunera på det officiella magazinet eftersom de fått pengar för att skriva 10/10 på varje recension. :) Hur vet du de :huh: 1. Först och främst märks det om man jämför deras recensioner och en indie. 2. Sägs och står lite varstans på nätet. Det är något man snappar upp om man inte märker det själv. Redigerat 17 Januari 2009 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Jag undrar om det finns nån sida där man kan premenuera på Official Xbox 360 Magazine... Jag hittade en sida men då skulle det kosta 1 200 kr för ett år. Jag har hittad tidningen i affären men då kostar den ungefär 150 kr och det skulle vara för dyrt! Men finns det nån sida där man kan premenuera på den tidningen, det går inte på deras sida tror jag för där är det bara för i amerika. Oxmonline.com är det på... Skulle bli väldigt tacksam för hjälp :D Rekommenderar inte att premunera på det officiella magazinet eftersom de fått pengar för att skriva 10/10 på varje recension. :) Hur vet du de :huh: 1. Först och främst märks det om man jämför deras recensioner och en indie. 2. Sägs och står lite varstans på nätet. Det är något man snappar upp om man inte märker det själv. men jag håller ändå med Official xbox mgazine om typ alla recensioner :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.