asabrasa Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Skrivet 8 Mars 2010 spelet kom ut 2004 och det gavs ut av activision. Citera
Raptomex Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Skrivet 8 Mars 2010 Vampire: The Masquerade – Bloodlines. Citera
Gäst hejhejhej Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Skrivet 8 Mars 2010 Vampire: The Masquerade – Bloodlines. fan du va före :( Citera
asabrasa Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Skrivet 8 Mars 2010 Vampire: The Masquerade – Bloodlines. det var rätt grattis :) Citera
Raptomex Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Skrivet 8 Mars 2010 Vampire: The Masquerade – Bloodlines. det var rätt grattis :) Whohoo!! Okej, här kommer en bild från ett spel som jag var tokig i när jag var liten. oops, där fick ni en ledtråd också. *fniss* http://data.fuskbugg.se/skalman01/gamezzor.jpg Citera
evokia Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Skrivet 8 Mars 2010 (redigerat) fan att minnet sviker mig nu! jag har sett det i ett spel på en skiva ifrån ett flingpaket :angry: detta kräver en tankestund edit: helt tomt, det ända jag har att gå på är att det är minst 7 år gammalt :huh: Redigerat 8 Mars 2010 av evokia Citera
Lynott Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Skrivet 8 Mars 2010 Vampire: The Masquerade – Bloodlines. det var rätt grattis :) Whohoo!! Okej, här kommer en bild från ett spel som jag var tokig i när jag var liten. oops, där fick ni en ledtråd också. *fniss* http://data.fuskbugg.se/skalman01/gamezzor.jpg Hm... visst är det inte bara PC spel tillåtna? Isåfall vet jag nog vad det är :P Har haft spelet men sålt det och glömt namnet, men vet nog vilket spel det är xD Citera
SNUFFINATOR Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Skrivet 8 Mars 2010 (redigerat) haha, har det där till ps1:an.. Måste leta fram det x) Oddworld : Abe's Oddysee , skippar gärna bild. Redigerat 8 Mars 2010 av Quatix Citera
loopen Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Skrivet 8 Mars 2010 (redigerat) nvm, Raptomex måste rätta. Redigerat 8 Mars 2010 av loopen Citera
Raptomex Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Skrivet 8 Mars 2010 haha, har det där till ps1:an.. Måste leta fram det x) Oddworld : Abe's Oddysee , skippar gärna bild. Njä, jag hade det till pc. :PMen det är rätt, grattis. :) Citera
Champagne Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Skrivet 8 Mars 2010 Vet inte vilket årtal detta är ifrån men jag vet att min kompis har det :D Gissa vilket ;) Citera
ELF Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Skrivet 8 Mars 2010 Oddworld är ett skönt spel. Sitter och spelar det lite till och från nu. MetalKungen. Red Faction Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.