asabrasa Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 spelet kom ut 2004 och det gavs ut av activision. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Vampire: The Masquerade – Bloodlines. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Vampire: The Masquerade – Bloodlines. fan du va före :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Vampire: The Masquerade – Bloodlines. det var rätt grattis :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Vampire: The Masquerade – Bloodlines. det var rätt grattis :) Whohoo!! Okej, här kommer en bild från ett spel som jag var tokig i när jag var liten. oops, där fick ni en ledtråd också. *fniss* http://data.fuskbugg.se/skalman01/gamezzor.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 (redigerat) fan att minnet sviker mig nu! jag har sett det i ett spel på en skiva ifrån ett flingpaket :angry: detta kräver en tankestund edit: helt tomt, det ända jag har att gå på är att det är minst 7 år gammalt :huh: Redigerat 8 Mars 2010 av evokia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Vampire: The Masquerade – Bloodlines. det var rätt grattis :) Whohoo!! Okej, här kommer en bild från ett spel som jag var tokig i när jag var liten. oops, där fick ni en ledtråd också. *fniss* http://data.fuskbugg.se/skalman01/gamezzor.jpg Hm... visst är det inte bara PC spel tillåtna? Isåfall vet jag nog vad det är :P Har haft spelet men sålt det och glömt namnet, men vet nog vilket spel det är xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 (redigerat) haha, har det där till ps1:an.. Måste leta fram det x) Oddworld : Abe's Oddysee , skippar gärna bild. Redigerat 8 Mars 2010 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 (redigerat) nvm, Raptomex måste rätta. Redigerat 8 Mars 2010 av loopen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 haha, har det där till ps1:an.. Måste leta fram det x) Oddworld : Abe's Oddysee , skippar gärna bild. Njä, jag hade det till pc. :PMen det är rätt, grattis. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Vet inte vilket årtal detta är ifrån men jag vet att min kompis har det :D Gissa vilket ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Oddworld är ett skönt spel. Sitter och spelar det lite till och från nu. MetalKungen. Red Faction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.