ALIEN Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 :o :o :o hur öppnar man dörrar på 007 nightfire egentligen. :unsure: : Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Läs manualen det borde stå där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Gå in på Options ->Controls !! Där borde det stå !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 E är det tror jag... om jag minns rätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johannilsson Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 är de spelet kul? är ett stort bond f*n:p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Jag har Demo av spelet men demot hackar fett!! Och jag vill också bara säga att jag gillar inte någon av James Bond Spelen varken James Bon Die Another Day eller Nightfire så Let's go away! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johannilsson Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 kanske inte spelen men filmerna:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Filmerna är överdrivna och tråkiga !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 på E Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Filmerna är kanske lite överdrivna men inte tråkiga! de äger ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tryko Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 på E Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tryko Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 vet nån hur man kommer upp på taket hjälp ja blir tokig :( :( :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.