Hoppa till innehåll

Praoplats?


Sidney

Rekommendera inlägg

Min toplista på prao

 

1. Lager - Köra truck och lasta lådor, när du slutar så fick jag iaf en låda med 10kg godis samt 10st 2liters cola :) Dom hade blivit "skadade" men jag märkte knappt nån skillnad förutom att cola flaskorna var nötta i kanterna och godiset var missbildade.

2. Max, Frasses, Donkan - Flippa hamburgare och stå i kassan, grymt roligt och oftast är folket sköna där, äta hamburgare i en vecka och softa sönder, var noga med att inte ta ett i stan då det är folk där 24/7 och du kommer få det sjukt stressigt :(

3. Mack - Lasta upp varor, stå i kassan och softa sönder, vara trevlig mot gamla tanter osv. fick en påse chips, cola samt 250 kr när jag slutade praon, :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Min toplista på prao

 

1. Lager - Köra truck och lasta lådor, när du slutar så fick jag iaf en låda med 10kg godis samt 10st 2liters cola :) Dom hade blivit "skadade" men jag märkte knappt nån skillnad förutom att cola flaskorna var nötta i kanterna och godiset var missbildade.

2. Max, Frasses, Donkan - Flippa hamburgare och stå i kassan, grymt roligt och oftast är folket sköna där, äta hamburgare i en vecka och softa sönder, var noga med att inte ta ett i stan då det är folk där 24/7 och du kommer få det sjukt stressigt :(

3. Mack - Lasta upp varor, stå i kassan och softa sönder, vara trevlig mot gamla tanter osv. fick en påse chips, cola samt 250 kr när jag slutade praon, :)

Håller med din lista, förutom att man kan glömma att få flippa hamburgare & stå i kassan. Ifall på Max & Donken : >
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

Ah eller om det va skolstyrelsen som tillsammans med rektorerna bara förbjöd praon XD

 

fortfarande fruktansvärt fegt av dem, tror tex det inte skulle uppskattas att man förbjöd ridning bara för att man kan skadas, and no offence, den där delen om typen som brände sig på friteringsolja, det är bara allmänt klantigt ;)

Redigerat av Aviator
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...