typpe Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Det där duger så länge. Du kommer kunna spela dom flesta spel från 2008, sen beror det på om du har xp eller vista också, alla spel kan ju tyvärr inte spelas om man har vista... Vilka spela tänkte du på då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Det där duger så länge. Du kommer kunna spela dom flesta spel från 2008, sen beror det på om du har xp eller vista också, alla spel kan ju tyvärr inte spelas om man har vista... Vilka spela tänkte du på då? Han tänker på alla myter som finns. Jag har Vista och har nästan alla stora spel som släppts Q4 av 2008 och alla funkar fint. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Det där duger så länge. Du kommer kunna spela dom flesta spel från 2008, sen beror det på om du har xp eller vista också, alla spel kan ju tyvärr inte spelas om man har vista... Vilka spela tänkte du på då? Han tänker på alla myter som finns. Jag har Vista och har nästan alla stora spel som släppts Q4 av 2008 och alla funkar fint. :) Jag känner inte till något nytt spel som inte funkar till vista, eftersom speltillverkare som gör spel nu är medvetna om att vista finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.