SoulOfDeath Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 (redigerat) Vad tycker ni, på en skala från 1-10, om att youtube finns på svenska? Jag tycker det är skitdåligt och ger det 0/10 Ge en bedömning och sen en förklaring. Redigerat 19 Januari 2009 av melvispressby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 9/10, det är lättare att hitta saker :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 18 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 (redigerat) Just det, jag glömde ge en förklaring själv :D Youtube på svenska suger!!! Allt blir svårare att hitta för att man vant sig med engelska. Och översättningarna suger!! Redigerat 19 Januari 2009 av melvispressby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 0/10 Det suger ju för f*n!!! Dem ända som använder det är blattar som inte kan engelska!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 18 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 (redigerat) Rasist, eller? Redigerat 19 Januari 2009 av melvispressby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Moral kärring!! Kan man inte engelska ska man inte vara på utube, för videorna ändrar ju inte språk!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 (redigerat) Tycker det är onödigt och dåligt, bara massa reklam för svenska skit-kanaler om orkestrar, jag kör på engelska youtube men det kommer ändå en massa svenskt skit under Featured Videos. Redigerat 18 Januari 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 18 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 (redigerat) Tycker det är onödigt och dåligt, bara massa reklam för svenska skit-kanaler om orkestrar, jag kör på engelska youtube men det kommer ändå en massa svenskt skit under Featured Videos. Du har så rätt. Youtube på svenska är värdelöst... Redigerat 19 Januari 2009 av melvispressby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Håller med WASD. Det är bättre med Engelsk YouTube. Man går i skolan för att lära sig Engelska och lära sig grammatiken. Så det är väl inte så svårt att ha "Engelska" som YouTube-språk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Vad f*n finns det att säga? 1-10? Antingen tycker man väl att det är bättre eller sämre? Fuskamyntsgiriga småbarn xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 18 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 vad menas med fuskamyntsgiriga? Får man FM om man startar ett ämne eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 suck... Tycker det är onödigt och dåligt, bara massa reklam för svenska skit-kanaler om orkestrar, jag kör på engelska youtube men det kommer ändå en massa svenskt skit under Featured Videos. Det kanske är det dåliga, men det är väl ändå lite bättre? Det är inte bättre på några sätt, jag ser inga fördelar med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.