Hoppa till innehåll

Vad Tycker Ni?


SoulOfDeath

Rekommendera inlägg

1/10

Några dåliga översättningar

Ingen HD knapp (fmt=22 manuellt)

Reklam för skitfilmer.

 

0/10 Det suger ju för f*n!!! Dem ända som använder det är blattar som inte kan engelska!!!

 

Blattar kan väl engelska bättre än svenska?

 

Nej, blattar(I Malmö är blattar invandrare, oftast med baltiskt ursprung som beter sig som ligister.) kan ingen engelska alls.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 57
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

0/10 Det suger ju för f*n!!! Dem ända som använder det är blattar som inte kan engelska!!!

 

Blattar kan väl engelska bättre än svenska?

 

Nej, blattar(I Malmö är blattar invandrare, oftast med baltiskt ursprung som beter sig som ligister.) kan ingen engelska alls.

 

De kan "I am legal" som de använder när de kör stulna bilar över gränsen :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som svar på alla frågor om jag är rasist, så kan jag svara att jag inte är det, men jag hatar invandrare som kommer till sverige och inte lär sig svenska och eller engelska, och dessutom bara förstör!!!! Dem borde ju f*n skickas tillbaka till deras krigsdrabbade hemländer och dem håller på!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som svar på alla frågor om jag är rasist, så kan jag svara att jag inte är det, men jag hatar invandrare som kommer till sverige och inte lär sig svenska och eller engelska, och dessutom bara förstör!!!! Dem borde ju f*n skickas tillbaka till deras krigsdrabbade hemländer och dem håller på!!!!!!!!!!!!

Du är en rascist när du säger så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som svar på alla frågor om jag är rasist, så kan jag svara att jag inte är det, men jag hatar invandrare som kommer till sverige och inte lär sig svenska och eller engelska, och dessutom bara förstör!!!! Dem borde ju f*n skickas tillbaka till deras krigsdrabbade hemländer och dem håller på!!!!!!!!!!!!

Vad förstör?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som svar på alla frågor om jag är rasist, så kan jag svara att jag inte är det, men jag hatar invandrare som kommer till sverige och inte lär sig svenska och eller engelska, och dessutom bara förstör!!!! Dem borde ju f*n skickas tillbaka till deras krigsdrabbade hemländer och dem håller på!!!!!!!!!!!!

Du är en rascist när du säger så.

 

Rasist är en som hatar ett eller flera folk slag, jag hatar bara folk som kommer o förstör i ett land som tar i mot dem för deras land är krigsdrabbat!!! Dem borde vara tacksamma då!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Som svar på alla frågor om jag är rasist, så kan jag svara att jag inte är det, men jag hatar invandrare som kommer till sverige och inte lär sig svenska och eller engelska, och dessutom bara förstör!!!! Dem borde ju f*n skickas tillbaka till deras krigsdrabbade hemländer och dem håller på!!!!!!!!!!!!

Du är en rascist när du säger så.

 

Han må vara en rasist, men han har ju rätt till en viss punkt. Om invandrare kommer hit, så ska dem lära sig åtminstone svenska. Det finns ju dem som inte kan svenska, och bara bor hos sina släktingar eller liknande, och inte gör någon direkt nytta för samhället förutom att käka A-kassa.

 

Och nej, säg inte saker som "Du vet inte själv hur svårt invandrare har det!!1!!1!", för jag själv är invandrare ;-)

 

Aja, slut på Off Topic, annars blir nog WASD arg :>

Redigerat av Mindtwistah
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mîhker

Jag bryr mig inte, använder engelska. Det är väl bra för dem som vill ha alternativet Svenska pga olika orsaker? Vad finns det för negativa saker med det? Använd Engelska om ni inte vill använda svenska.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...