Gäst Darkshiver Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Gillar du Super Mario titlarna är DS din grej, vill du ha mer actionspel (?) är la PSP det du ska sköpa..Men jag tycker du ska ta DS, bättre titlar och mycket ballare. FINNS I ROSA ;O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 det görs mera DS spel, så imo är det bästa valet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 PESPE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Jag har ett Nintendo Ds och jag tycker att du ska välja det. Det finns jätteroliga spel som man kan spela tillsammans med vänner. Jag får skrattattack när jag spelar New Super Mario med min bror. Jag läste i Gamereactor att det va en person som hade ett Psp men när den personen spelade på stranden så kom det lite sand på psp: et och då gick det sönder. Det är mycket roligare spel till DS än till pSP, välj Ds då kommer aldrig att ångra dig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Jag har ett Nintendo Ds och jag tycker att du ska välja det. Det finns jätteroliga spel som man kan spela tillsammans med vänner. Jag får skrattattack när jag spelar New Super Mario med min bror. Jag läste i Gamereactor att det va en person som hade ett Psp men när den personen spelade på stranden så kom det lite sand på psp: et och då gick det sönder. Det är mycket roligare spel till DS än till pSP, välj Ds då kommer aldrig att ångra dig!!! Då var det någ lite trasigt från början. Jag har tappat mitt 2 gånger på asfalt, 5 gånger på grus.Och sen i Fredags kom en kompis och rev ner men jacka med allt han hade från en hylla ner i golvet och min PSP var i fickan :/ Men den gick inte sönder :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Jag har båda och jag e lite besviken på DS ibland.. så de blir PSP. Men DS är inte så dum heller!! PSP + GTA VCS = sex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Jag har båda och jag e lite besviken på DS ibland.. så de blir PSP. Men DS är inte så dum heller!! PSP + GTA VCS = sex VCS är exakt som GTA 3 till PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Nintendo DS Är Bättre Att Spela På Tycker Jag! Psp Har Kamera å lite till Men Är Tråkigt Att Spela På! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Ds solklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 PSP! Men vaf DSi? Den har en kass kamera och man kan inte ens spela Gameboy spel något mer -.-' Är det inte 3 megapixel på den? Det är iaf inte dåligt när det gäller mobiler! -.- Och jag tycker att du ska välja DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 fel den har 0,3 megapixel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 DS tycker jag har roligare spel, beror på om du är ett Nintendofan. PSP kanske "är" bättre men jag värderar spelen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.