JonteFire2 Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Hur fasiken landar man när man åker flygplan eller helicopter? Eller hur hoppar man fallskärm? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Hur fasiken landar man när man åker flygplan eller helicopter? Eller hur hoppar man fallskärm? Tryck: 9 två gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 19 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Det funkar inte! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Det funkar inte! :(sry mitt fel torde du hade bf2.Titta i manuali spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 i bfv hoppar du fallskärm med 9(du moste vara i luften). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 tryck E för att hoppa ut sen trycker du på 9. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 hur du landar kan vara svårt när man inte är van :) men det gäller bara att ha en ganska låg fart och vinkla upp nosen lite på planet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 20 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Men åååååhhh! Varför sa ni inte att man måste vara i luften?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 HAHAHAHAHAHA XDDDDDDDDDDD!!!! Jontefire det är ju självklart att man har en fallskärm när man flyger inte när man går på marken? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 21 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Men jag menade inte på marken!!!! :P xD Jag trodde att man skulle trycka på 9 när man satt och körde flygplanet!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 (redigerat) Men jag menade inte på marken!!!! :P xD Jag trodde att man skulle trycka på 9 när man satt och körde flygplanet!! :P "tryck E för att hoppa ut sen trycker du på 9. " ... Redigerat 12 Februari 2009 av AtrEyUIz4LyF Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ante99 Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Men jag menade inte på marken!!!! :P xD Jag trodde att man skulle trycka på 9 när man satt och körde flygplanet!! :P "tryck E för att hoppa ut sen trycker du på 9. " ... jag har övat skit mycket och kan nu landa flygplan hur lätt som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg