MaryJane Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 synd att man bor ungefär 12 timmar från Skellefteå. Men jag ska på DHS09 i Jönköping :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Bor 7 mil ifrån Jönköping så dit ska jag i sommar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 23 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 Ingen mer som ska dit? =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 25 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Ingen? :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ponta500 Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 nixpix lanar med polare men är bara 11 fyller 12 i sommar men kanske när jag blir äldre :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 28 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 6 dagar kvar! :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Median kör nedräkning här :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 1 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 5 dagar nu :D Tror att jag ska filma och ladda upp på Youtube senare :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Näe, drar hellre på DH gbg om jag får ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 far inte dit denna gång, även fast jag bor i skellefteå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 2 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 far inte dit denna gång, även fast jag bor i skellefteå. :< 4 Dagar kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 När släpps biljetterna till DH i sommar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.