TuggaBananWTF Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Hej Fuskare! Jag Undrar Vilken Låt Du Tycker Är Bäst På Guitar Hero World Tour? Jag Tycker Tokio Hotel - Monsoon System Of A Down - B.Y.O.B. Linkin Park - What I've Done Survivor - Eye Of The Tiger Bon Jovi - Livin' On The Prayer Blondie - One Way Or Another Ozzy Osbourne - Crazy Train Vilken Tycker Du Är Bäst? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 (redigerat) Bästa ; The Kill - 30 seconds to mars Shiver - Coldplay B.Y.O.B - System of a down Beat it - Michael Jackson Vinternoll2 - Kent (Ja, jag veet..men den var f*n bra! ;OO) Misery Business - Paramore <3 About A Girl (Unplugged) - Nirvana Fulaste; La Bamba - Los Lobos One Way Or Another - Blondie The Wind Cries Mary - Jimi Hendrix Pat Benatar - Heartbreaker Svåraste; Hot for Teacher - Van Halen B.Y.O.B - System Of A Down Tråkigaste; Eye of the tiger - Survivor Spiderweb - No Doubt No Sleep Til Brooklyn - Beastie Boys Sämsta; Today - Smashing Pumpkins Redigerat 20 Januari 2009 av Darkshiver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Bästa ; The Kill - 30 seconds to mars Shiver - Coldplay B.Y.O.B - System of a down Beat it - Michael Jackson Vinternoll2 - Kent (Ja, jag veet..men den var f*n bra! ;OO) Misery Business - Paramore <3 About A Girl (Unplugged) - Nirvana Fulaste; La Bamba - Los Lobos One Way Or Another - Blondie The Wind Cries Mary - Jimi Hendrix Pat Benatar - Heartbreaker Svåraste; Hot for Teacher - Van Halen B.Y.O.B - System Of A Down Tråkigaste; Eye of the tiger - Survivor Spiderweb - No Doubt No Sleep Til Brooklyn - Beastie Boys Sämsta; Today - Smashing Pumpkins Dålig smak :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 (redigerat) Bästa ; The Kill - 30 seconds to mars Shiver - Coldplay B.Y.O.B - System of a down Beat it - Michael Jackson Vinternoll2 - Kent (Ja, jag veet..men den var f*n bra! ;OO) Misery Business - Paramore <3 About A Girl (Unplugged) - Nirvana Fulaste; La Bamba - Los Lobos One Way Or Another - Blondie The Wind Cries Mary - Jimi Hendrix Pat Benatar - Heartbreaker Svåraste; Hot for Teacher - Van Halen B.Y.O.B - System Of A Down Tråkigaste; Eye of the tiger - Survivor Spiderweb - No Doubt No Sleep Til Brooklyn - Beastie Boys Sämsta; Today - Smashing Pumpkins Dålig smak :P Håller med... HUR F*N KAN DU TYCKA ATT BLONDIE OCH JIMI HENDRIX LÅT ÄR EN AV DOM FULASTE!?! Redigerat 20 Januari 2009 av WiFiGamer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 byob la lamba the kill båda ozzy's no sleep til brooklyn bon jovis också. ftw Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 No Sleep 'Til Brooklyn är ju en klassiker för f*n!! Beastie Boys är skitbra. Bästa låten är utan tveken Ozzy's Crazy Train och What I've Done. Inte mycket för LP men den låten är hyffsad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 The Wind Cries Mary - Jimi Hendrix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Bästa ; The Kill - 30 seconds to mars Shiver - Coldplay B.Y.O.B - System of a down Beat it - Michael Jackson Vinternoll2 - Kent (Ja, jag veet..men den var f*n bra! ;OO) Misery Business - Paramore <3 About A Girl (Unplugged) - Nirvana Fulaste; La Bamba - Los Lobos One Way Or Another - Blondie The Wind Cries Mary - Jimi Hendrix Pat Benatar - Heartbreaker Svåraste; Hot for Teacher - Van Halen B.Y.O.B - System Of A Down Tråkigaste; Eye of the tiger - Survivor Spiderweb - No Doubt No Sleep Til Brooklyn - Beastie Boys Sämsta; Today - Smashing Pumpkins Dålig smak :P Håller med... HUR F*N KAN DU TYCKA ATT BLONDIE OCH JIMI HENDRIX LÅT ÄR EN AV DOM FULASTE!?! Bra smak lol... Blondies sångare låter som en kvävd padda intryckt i en crackpåse på 2mm/diameter. Låter fördj*vla ful. Jimi Hendrix sjunger skitfult. Istället för att skriva att min smak suger..kan ni väl skriva vad ni gillar? (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Bästa ; The Kill - 30 seconds to mars Shiver - Coldplay B.Y.O.B - System of a down Beat it - Michael Jackson Vinternoll2 - Kent (Ja, jag veet..men den var f*n bra! ;OO) Misery Business - Paramore <3 About A Girl (Unplugged) - Nirvana Fulaste; La Bamba - Los Lobos One Way Or Another - Blondie The Wind Cries Mary - Jimi Hendrix Pat Benatar - Heartbreaker Svåraste; Hot for Teacher - Van Halen B.Y.O.B - System Of A Down Tråkigaste; Eye of the tiger - Survivor Spiderweb - No Doubt No Sleep Til Brooklyn - Beastie Boys Sämsta; Today - Smashing Pumpkins Dålig smak :P Håller med... HUR F*N KAN DU TYCKA ATT BLONDIE OCH JIMI HENDRIX LÅT ÄR EN AV DOM FULASTE!?! Bra smak lol... Blondies sångare låter som en kvävd padda intryckt i en crackpåse på 2mm/diameter. Låter fördj*vla ful. Jimi Hendrix sjunger skitfult. Istället för att skriva att min smak suger..kan ni väl skriva vad ni gillar? (: Låt oss säga att vi bor i ett demokratiskt land och alla får ha sin åsikt, så , nu blev alla glada. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Bästa ; The Kill - 30 seconds to mars Shiver - Coldplay B.Y.O.B - System of a down Beat it - Michael Jackson Vinternoll2 - Kent (Ja, jag veet..men den var f*n bra! ;OO) Misery Business - Paramore <3 About A Girl (Unplugged) - Nirvana Fulaste; La Bamba - Los Lobos One Way Or Another - Blondie The Wind Cries Mary - Jimi Hendrix Pat Benatar - Heartbreaker Svåraste; Hot for Teacher - Van Halen B.Y.O.B - System Of A Down Tråkigaste; Eye of the tiger - Survivor Spiderweb - No Doubt No Sleep Til Brooklyn - Beastie Boys Sämsta; Today - Smashing Pumpkins Dålig smak :P Håller med... HUR F*N KAN DU TYCKA ATT BLONDIE OCH JIMI HENDRIX LÅT ÄR EN AV DOM FULASTE!?! Bra smak lol... Blondies sångare låter som en kvävd padda intryckt i en crackpåse på 2mm/diameter. Låter fördj*vla ful. Jimi Hendrix sjunger skitfult. Istället för att skriva att min smak suger..kan ni väl skriva vad ni gillar? (: Låt oss säga att vi bor i ett demokratiskt land och alla får ha sin åsikt, så , nu blev alla glada. Det var inte meningen att det skulle bli bråk men jag gillar allt annat än du gillar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 http://www.fuska.se/forum/Favoritlout_l-t114869.html Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg