Hoppa till innehåll

Varningar


Rememberme

Rekommendera inlägg

Men du blev inte avstängd ? O.o'

 

Det blev alltid jag..

just de, det tänkte jag inte på! ska det vara så eller? Brukar man inte bli avstängd från forumet nån vecka?

 

Finns olika, man kan också få förbud att heller inte skicka in fusk och sådant. Från forumet kan man också bli avstängd för.

 

Finns många orsaker, jag har dock bara blivit förbjuden att skriva i forumet i två veckor.

Alltid när man får en varning så ska man bli avstängd i åtminstone en vecka.. (har jag för mig i alla fall)

 

Jag fick ju för f*n en månad när jag fick min tredje varning ! O.O'

 

Ju mer varningar man får desto längre tid tar det innan man får posta igen om ni inte har fattat det än..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men du blev inte avstängd ? O.o'

 

Det blev alltid jag..

just de, det tänkte jag inte på! ska det vara så eller? Brukar man inte bli avstängd från forumet nån vecka?

 

Finns olika, man kan också få förbud att heller inte skicka in fusk och sådant. Från forumet kan man också bli avstängd för.

 

Finns många orsaker, jag har dock bara blivit förbjuden att skriva i forumet i två veckor.

Alltid när man får en varning så ska man bli avstängd i åtminstone en vecka.. (har jag för mig i alla fall)

Jag fick ju för f*n en månad när jag fick min tredje varning ! O.O'

 

Ju mer varningar man får desto längre tid tar det innan man får posta igen om ni inte har fattat det än..

 

Men vissa får ju ingen ? ._.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men du blev inte avstängd ? O.o'

 

Det blev alltid jag..

just de, det tänkte jag inte på! ska det vara så eller? Brukar man inte bli avstängd från forumet nån vecka?

 

Finns olika, man kan också få förbud att heller inte skicka in fusk och sådant. Från forumet kan man också bli avstängd för.

 

Finns många orsaker, jag har dock bara blivit förbjuden att skriva i forumet i två veckor.

 

Alltid när man får en varning så ska man bli avstängd i åtminstone en vecka.. (har jag för mig i alla fall)

 

Det stämmer inte, jag har fått 3 varningar, och inte fått något förbud...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då är det förmodligen tillsägelser ni har fått, det ska vara varnings nummer * 7 = dagar, alltså om man får varning nummer 2 så ska man egentligen ha 14 dagars avstängning.

När får man varningar då???

 

När man bryter mot reglerna?

 

Men men Wasd säger ju att jag bara har fått tillsägelser för mina 3 regelbrått...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då är det förmodligen tillsägelser ni har fått, det ska vara varnings nummer * 7 = dagar, alltså om man får varning nummer 2 så ska man egentligen ha 14 dagars avstängning.

När får man varningar då???

När man bryter mot reglerna?

 

Men men WASD säger ju att jag bara har fått tillsägelser för mina 3 regelbrått...

 

Jag ser att du fått totalt 5 tillsägelser, om man bryter mot en regel brukar man få en varning, men om man bara bröt "lite" mot den så brukar det ge tillsägelser.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då är det förmodligen tillsägelser ni har fått, det ska vara varnings nummer * 7 = dagar, alltså om man får varning nummer 2 så ska man egentligen ha 14 dagars avstängning.

Du har fått en varning!, 19/01-2009 16:30:04

 

 

Din signatur bryter mot §3.5

 

Du rekommenderas att läsa igenom reglerna och lära dig dessa %ADRESSTILLREGLER%

 

 

 

Och när jag fick tillsägelse stod det typ:

 

 

 

Du har fått en tillsägelse.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...