KuroKaktus Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Hejsan. Jo jag har hört att om jag lägger alla saker på D hårddisken så sölas inte datorn ner? Är det så? Lägger mina saker där nu för min kompis sa att det va så och då gör jag det. Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Ja, det är bättre att lägga det på en annan hårddisk om du har en massa filer som musik och sånt. För då tar inte det en massa plats på operativdisken och filerna är då inte i vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 operativsystemet ligger i C: eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 operativsystemet ligger i C: eller?Oftast gör det de, min ligger på H: ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Ja det ligger på C: Men om jag har det på D kommer det inte sölas ner? Har musiken och spelen där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Ja det ligger på C: Men om jag har det på D kommer det inte sölas ner? Har musiken och spelen där.Nope, de kommer nog inte att söla ned. Men om du däremot börjar installera program på D: och du ska använda de programmen så kommer de programmen på D: att gå söligare. "Tänk dig två rum, det blir inte jobbigare att använda ena rummet bara för att det andra rummet är stökigare. Men om du ibland måste gå in i andra rummet så kommer de gångerna att gå lite långsammare" BORDE BLI POET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 bra att ha media på en disk och operativsystemet på en disk. men datorn blir fortfarande slö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 bra att ha media på en disk och operativsystemet på en disk. men datorn blir fortfarande slö.Hur blir det om man har två partitioner på en HDD då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 bra att ha media på en disk och operativsystemet på en disk. men datorn blir fortfarande slö.Hur blir det om man har två partitioner på en HDD då? slött Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 bra att ha media på en disk och operativsystemet på en disk. men datorn blir fortfarande slö. Hur blir det om man har två partitioner på en HDD då? slött Varför blir det det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Därför sakerna hamnar ändå på samma hårddisk, du delar bara upp hårddisken med två avdelningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Därför sakerna hamnar ändå på samma hårddisk, du delar bara upp hårddisken med två avdelningar.Okej, men det blir väll inte sämre än med en partition? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.