Gäst Member Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 Vilken är eran favoritmaträtt i övrigt? Ni kan säga en eller flera helt enkelt, det bestämmer inte jag. Min favoriträtt är Spagetti Carbonara tror jag, sedan så älskar jag också Sushi det är väldigt gott, skulle kunna äta Sushi varje dag. Så gott är det. =) Vilken är eran favoritmaträtt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 (redigerat) Fiskpinnar med potatis och grönsaker :) Redigerat 22 Januari 2009 av Estevan137 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 Lamm, bearneisås, hasselbackspotatis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 1. Kött, rösti, bearnaissesås och pappas hemgjorda avocado-parmesansallad 2. Lasagne (Mammas hemlagade ofc course.) 3. Skaldjur som räkor, kräftor, krabbor och aiolimackor på det ;> (Havsskaldjur förfan! :'DDDDD<3) 4. Fläskött i créme cusinesås med rösti och sallad 5. Tacos 6. Africana 7. Panerad torsk med speciell sås, sallad och typ..potatis? 8. Chili Con Carne 9. Kebabtallrik 10. Pizza Tjaa..antar att den inte ser ut som de flesta ungdomar som finns i samhället just nu 8D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 Laaaaaaaaaaaaasagneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee f*n va de är goooott :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 Men kom igen Member, seriöst! Lägg av. Min favorit rätt är ifall pasta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 §2 Låst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg