girlygeek Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Skrivet 23 Januari 2009 som rubriken lyder så gäller det hero online. när man börjar med ett helt nytt spel som skiljer sig mycket från andra spel man har spelat kan det vara kul med tips och synpunkter.. är det värt att ladda ner? finns det någon som spelar det här? huvudsakligen söker jag ett roligt spel som man inte tröttnar på i förstahand och som man kan lvl:a lite med utan att bli bored. att tipsa om andra online (mmoprg) spel går bra med, men ta inga vanliga som tibia, wow, cs, knightonline, silkroad, flyff osv. enda jag kräver av spelet är att det är gratis pallar inte betala å skit :P Citera
Kuzune Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Skrivet 24 Januari 2009 Jag spelade det för ett tag sen, det är ett av de bättre gratis-mmorpg:na. Men det bästa är enligt mig Rohan Online. Testa det istället. Citera
MentalogisT Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Skrivet 24 Januari 2009 Jag spelade det för ett tag sen, det är ett av de bättre gratis-mmorpg:na. Men det bästa är enligt mig Rohan Online. Testa det istället. Länk? ;-p Citera
girlygeek Skrivet 24 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 24 Januari 2009 http://www.playrohan.com/ checka in de lite. verkar vara grymt bra grafik för ett free2play.. deletar hero ur min data och kör på de. Testa du me ;) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.