Manga Master Skrivet 5 April 2004 Rapport Skrivet 5 April 2004 Detta är lite svårt att förklara men jag ska försöka. När jag går in på en film så är det en bild jag vill ha på något från filmen då trycker jag på Print screen och seen går jag in på photoshop och trycker ctrl + V Då kommer en mini ruta upp med det jag tog bild på (alltså bara en del av huvudet eller så) Rör jag på den rutan så liksom går bilden runt så att den visar andra bilder som funnits på det jag tog på. Citera
Imaginary Skrivet 5 April 2004 Rapport Skrivet 5 April 2004 1.klistra in i paint 2.Spara bilden 3.öpnna i photoshop ;) Citera
Manga Master Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Skrivet 5 April 2004 Jag har gjort det :( När jag gör det då bli bilden svart (alltså när jag öppnar bilden i Photoshop) Citera
Manga Master Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Skrivet 5 April 2004 Jag vet om nån kan hjäpla mig så gör det så är ni snälla. Citera
Manga Master Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Skrivet 5 April 2004 Det funkade sen när jag laddade upp bilden så var den helt svart förutom texten jag la på :S Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.