Kuzune Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Hon blev känd när hon var 13 år. Vad gjorde du för speciellt då? Skapade du din första sång då? NÄ! Just det! Du tror att hon faktiskt gör musiken själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Inte jag heller. Varför hoppade du på Darkis då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 (redigerat) Hon är iaf. bättre äv vad du e! Hennes serie är ganska töntig. Men filmen tror jag är bra och hon är grymt bra som person. Har du ens hört henne sjunga? Låt alla höra hur du sjunger så får vi se hur bra du e. Så lätt e de inte att bli berömd. Men det var det för henne för hon e bra. Off: Jo Bros är oxå bra. På att sjunga JA. Men det finns massvis av saker att jämföra så du kan inte skriva sådant. Fördj*vla töntig. Filmen och hon är inte bra imo. Jag har hört henne sjunga, ja. För hemskt. Nej, jag sjunger inte, jag ritar, målar och spelar handboll eftersom min sångröst är skitdålig :) Hon blev berömd för att hon skapade en P12 serie precis i tid med High School... och Jonas Brothers blev kända och älskade av alla 13 år och neråt. Hon blev känd när hon var 13 år. Vad gjorde du för speciellt då? Skapade du din första sång då? NÄ! Just det! Hon gör inte sin musik själv donut. När jag var 13 vann jag 2 cuper och var med i nåra tidningar. + en skoltävling där man skulle tävla i intelligens, 6-9 ställde upp, jag vann bland sjuroan och ställdes mot bästa sexan,sjuan,åttan och nian och kom 2a Redigerat 2 Februari 2009 av Darkshiver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Oke du har kanske rätt <_< men skulle bara se den om jag fick betalt för det Jag tror inte att du e 19 8D Surt för dig isåfall, 20 om 2 veckor btw :) Oh noes, jag blir 15 om typ, 45 veckor Jaha ok, an cac Sluta bete dig som en räka, din lilla fågel. Ops sry forgot intheeernetz R seriz biniz hh3h3 ja er fogel ehehheh. Coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Hennes serie är ganska töntig. Men filmen tror jag är bra och hon är grymt bra som person. jag tror inte att det är så stor skillnad mellan serien och filmen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Asså herregud... Den serien och filmen är ju skit töntiga! Jag har sett serien men alla saker som ska vara roliga är INTE roliga... Orka ens prata om en Disney channel serie <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Varför gör du det då? Btw: Hon skriver vissa av hennes låtar. Billly Ray skriver resten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Hon är iaf. bättre äv vad du e! Hennes serie är ganska töntig. Men filmen tror jag är bra och hon är grymt bra som person. Har du ens hört henne sjunga? Låt alla höra hur du sjunger så får vi se hur bra du e. Så lätt e de inte att bli berömd. Men det var det för henne för hon e bra. Off: Jo Bros är oxå bra. På att sjunga JA. Men det finns massvis av saker att jämföra så du kan inte skriva sådant. Fördj*vla töntig. Filmen och hon är inte bra imo. Jag har hört henne sjunga, ja. För hemskt. Nej, jag sjunger inte, jag ritar, målar och spelar handboll eftersom min sångröst är skitdålig :) Hon blev berömd för att hon skapade en P12 serie precis i tid med High School... och Jonas Brothers blev kända och älskade av alla 13 år och neråt. Hon blev känd när hon var 13 år. Vad gjorde du för speciellt då? Skapade du din första sång då? NÄ! Just det! Som Amy Diamond ? s; ><' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Oke du har kanske rätt <_< men skulle bara se den om jag fick betalt för det Jag tror inte att du e 19 8D Surt för dig isåfall, 20 om 2 veckor btw :) Oh noes, jag blir 15 om typ, 45 veckor Jaha ok, an cac Sluta bete dig som en räka, din lilla fågel. Ops sry forgot intheeernetz R seriz biniz hh3h3 ja er fogel ehehheh. Coolt. hahaa ;D Ännu ett fail på att försöka vara mogen ;-p :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Hon är iaf. bättre äv vad du e! Hennes serie är ganska töntig. Men filmen tror jag är bra och hon är grymt bra som person. Har du ens hört henne sjunga? Låt alla höra hur du sjunger så får vi se hur bra du e. Så lätt e de inte att bli berömd. Men det var det för henne för hon e bra. Off: Jo Bros är oxå bra. På att sjunga JA. Men det finns massvis av saker att jämföra så du kan inte skriva sådant. Fördj*vla töntig. Filmen och hon är inte bra imo. Jag har hört henne sjunga, ja. För hemskt. Nej, jag sjunger inte, jag ritar, målar och spelar handboll eftersom min sångröst är skitdålig :) Hon blev berömd för att hon skapade en P12 serie precis i tid med High School... och Jonas Brothers blev kända och älskade av alla 13 år och neråt. Hon blev känd när hon var 13 år. Vad gjorde du för speciellt då? Skapade du din första sång då? NÄ! Just det! Som Amy Diamond ? s; ><' Ja typ. Amy är bra oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Hon är iaf. bättre äv vad du e! Hennes serie är ganska töntig. Men filmen tror jag är bra och hon är grymt bra som person. Har du ens hört henne sjunga? Låt alla höra hur du sjunger så får vi se hur bra du e. Så lätt e de inte att bli berömd. Men det var det för henne för hon e bra. Off: Jo Bros är oxå bra. På att sjunga JA. Men det finns massvis av saker att jämföra så du kan inte skriva sådant. Fördj*vla töntig. Filmen och hon är inte bra imo. Jag har hört henne sjunga, ja. För hemskt. Nej, jag sjunger inte, jag ritar, målar och spelar handboll eftersom min sångröst är skitdålig :) Hon blev berömd för att hon skapade en P12 serie precis i tid med High School... och Jonas Brothers blev kända och älskade av alla 13 år och neråt. Hon blev känd när hon var 13 år. Vad gjorde du för speciellt då? Skapade du din första sång då? NÄ! Just det! Som Amy Diamond ? s; ><' Ja typ. Amy är bra oxå. Jag hatar Amy Daimond :PBon Jovi, Slipknot och Coldplay ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Så du gillar mest rock eller? Vilken genre är Hannah då? Pop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.