Hoppa till innehåll

Mmorpg


LyxeLL

Rekommendera inlägg

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Guild Wars är ett MMORPG....

 

WoW kostar bara 4kr per dag, tänk på hur billigt det är egentligen, du kan alltid prova det gratis i 10 dagar, guild wars är också väldigt billigt med endast en engångs kostnad.

Guild Wars kategoriseras ofta som "MMORPG" men som Aircondition är det knappast det, med tanke på att man bara möter folk ute i städerna. När du sedan går utanför städerna får du din egen lilla kopia av kartan och ser endast dina group medlemmar. Det medför såklart att "massive" känslan dör bort ganska mkt, men det är ett spel som jag varmt kan rekommendera. Skaparna av Guild Wars brukar kalla det för ett COORP (Competitive Online Role Playing Game).

 

Ett annat mmorpg jag kan rekommendera är Lord of the rings online (Lotro). Riktigt bra mmorpg som jag har spelat i ca 1 år. Mogen communtiy men en väsentligt högre snittålder än WoW (Vilket underlättar och gör spelet roligare :) ). Spelat är dock iprincip helt inriktad på PvE, så söker du PvP får du se dig om efter andra möjligheter. Ett plus är ju självklart också gillar Lord of the rings (Som jag :P ). Mysig grafik och spelkänsla, som jag sa rekommenderas varmt kostar runt 100 spänn i månaden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och vad är det då? Det står på Wikipedia att det är 1 mmorpg spel så...

Vem som helst kan skriva in vad som helst på Wikipedia.

 

 

kollat Wikipedia på senaste? Nu kan inte vem som helst skriva där...

 

http://sv.wikipedia.org/wiki/Portal:Huvudsida

 

"Välkommen till Wikipedia,

den fria encyklopedin som alla kan redigera."

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kanske skulle förstöra lite xD Njaa bara skoja xD

Som tur är finns det ju de som tittar igenom arikeln när den blivit ändrat/tillagt så det som skrivs inte är helt åt skogen. Dock så orkar ju ingen läsa alla texter allt för noga p.g.a. att det finns så många, därför kan lätt små detaljfel finnas i wikipedia artiklarna vilket inte alltid är så kul, när man söker fakta. Wikipedia är bra fast använd det inte som enda källa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...