w4nkarN Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Typ, skitiga jobb, Sporten och Mythbusters. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Two and a half men. Scrubs. Friends. How I met your mother. Gillar inte serier som man måste följa för att förstå någonting. Gillar serier där man inte behöver ha sett föregående avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Hoppas inte folk lackar bäver för att jag bumpar, men jag tycker det är en bra tråd. Tittar på Scrubs, Lost och The Mentalist. Kollar också på Simpsons och Family Guy om jag ser att det går nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 (redigerat) The Simpsons The Cleveland Show Family Guy American Dad The Big Bang Theory How I Met Your Mother Two and a Half Men Heroes Mythbusters South Park Entourage Futurama Eureka Dexter Lost King of the Hill My Name Is Earl Scrubs Smallville Weeds Burn Notice Alla kanske inte sänds just nu, men kommer sändas och/eller så går det re-runs på tv som kan vara roliga att kolla på. Redigerat 27 Mars 2010 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Pokémon Family guy American dad South park The simpssons The cleveland show Two and a half men Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Glömde South Park, genialiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iamfearlezz Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 (redigerat) Family Guy South Park Two and a half Men Naruto Serier jag brukade följa/följt klart: Pokémon (10 år sen xD) Heroes Prison Break O.C One Tree Hill Redigerat 27 Mars 2010 av iamfearlezz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 How I Met Your Mother, Scrubs, Extrem Överlevnad och Family Guy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 The Simpsons , Friends , The 70's Show , Prison Break , Will & Grace Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Familyguy Simpssons Scrubs Two and a half men Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 House är nog den enda serien som jag tittar på regelbundet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Christine Cougar Toqn How I met your mother True Blood That's 70 Show Scrubs OC The Big Bang Theory Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.