Husko Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 (redigerat) skate 2 klar om 3 min :cool: Redigerat 3 Februari 2009 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Resident Evil 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Farcry 2 Battefiled bad company Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doozer Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 vet inte riktigt, maybe fifa 09 or GTA iv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Resident Evil 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 (redigerat) Jag vet xbox forum men nästa spel blir Killzone 2 :gitarr: Sen går jag för ett multiplatform och de blir :cool: RESIDENT EVIL 5 :cool: Redigerat 5 Februari 2009 av GangsterTwist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarsen Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Gta IV B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 :visslar: snrt klar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Fable 2 eller Halo Wars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 CoD 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 :visslar: snrt klar... LOL visa inte att du tankar snuten kan ju komma på dig xD Jaja mitt nesta spel blir antagligen nya Alien spelet xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskspelarn Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Mitt första spel blir Halo 3, och sen ska jag också även köpa skate 2 och burnout paradise! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.