viko550 Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Finns ungefär 10 personner som lever där. Det jag inte fatar vrf dem inte fixar stället? Ajuste det har oxo släppts en antombomb där det är darför allt är förstört Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 typ .old på det da... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Finns ungefär 10 personner som lever där. Det jag inte fatar vrf dem inte fixar stället? Ajuste det har oxo släppts en antombomb där det är darför allt är förstört Det är inte så enkelt att ta bort strålning och liknande. Och vafan? Jag har aldrig hört att det släppts någon atombomb där ( då skulle väl hela Ryssland varit borta nu? ) Tror du har fått lite felinformation om ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Finns ungefär 10 personner som lever där. Det jag inte fatar vrf dem inte fixar stället? Ajuste det har oxo släppts en antombomb där det är darför allt är förstört Det är inte så enkelt att ta bort strålning och liknande. Och vafan? Jag har aldrig hört att det släppts någon atombomb där ( då skulle väl hela Ryssland varit borta nu? ) Tror du har fått lite felinformation om ämnet. Har aldrig heller hört att de släppt en atombomb där. Bara att det var någon kärnkraftsverks olycka i staden, som gjorde att nästan ingen kunde bo där och blablablaa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sebaztian Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Någon som kommer ihåg filmen när man startar spelet? Fiftytousand people used to live here, now it's a ghosttown. Men jag visste inte att de talade sanning...hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fertrikk Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Jag hade tänkt säga S.T.A.L.K.E.R. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Det var nån härdsmälta där har jag för mig. Omöjligt att bo där på ett par år lixxom ;) hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Snyggt finns den staden värkligen på riktigt Någon som kommer ihåg filmen när man startar spelet? Fiftytousand people used to live here, now it's a ghosttown. Men jag visste inte att de talade sanning...hehe killen säger ju det när man är där: typ "look at this" blablabla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Grymt häftigt. Evakuerades inte staden därför ett kärnkraftverk hade blivit paj och det hade blivit strålning överallt? Ja, strålningen finns kvar än idag. Och det var inte bara staden som evakuerades, utan alla närliggande byar och sånt. Samt att så gott som hela Europa var i fara och att ifall vinden hade blåst västerut hade vi blivit väldigt drabbade XDCoola bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Grymt häftigt. Evakuerades inte staden därför ett kärnkraftverk hade blivit paj och det hade blivit strålning överallt? Ja, strålningen finns kvar än idag. Och det var inte bara staden som evakuerades, utan alla närliggande byar och sånt. Samt att så gott som hela Europa var i fara och att ifall vinden hade blåst västerut hade vi blivit väldigt drabbade XDCoola bilder! Vi hade blivit mindre drabbade än vi blev med västlig vind. Då vi befinner oss nordväst om Ukraina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Härlig bild, det väcker minnen det! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Härlig bild, det väcker minnen det! =)Tycker du att en "spök-stad" där det hänt en fruktansvärd olycka är härlig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.