Ankdamm Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Speciellt eftersom att alla låtar på expert på World tour e som låtarna på trean på hard... Du önska... Det är skit enkelt med hammer-ons & pull-offs på GH3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Speciellt eftersom att alla låtar på expert på World tour e som låtarna på trean på hard... Du önska... Det är skit enkelt med hammer-ons & pull-offs på GH3. Är det på WT också, använd bara en GH III gitarr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Köp båda eller GH:WT och en gitarr för om ni är 4 i eran familj eller så kan ju alla köra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Sidney... jag bryr inte mig om de SVENSKA priserna... jag bor i FINLAND...Du ska köpa world tour för där kan du ju spela trummor bas och sjunga också. Låtarna är inte så mycket bättre på GHIII än GHWT Om man är ett dansbands- och countryfan, visst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 What ever... =) Har redan köpt GH World Tour.. =) ... Drar Rooftops och What I've done på expert redan på andra dagen !! :) WOW, jag drog One på Expert efter några timmars spel. Väärsta coolingen du är. ojojoj då! Två stycken riktigt speciella pojkar här som förtjänar en medalj, medalj till dem! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 What ever... =) Har redan köpt GH World Tour.. =) ... Drar Rooftops och What I've done på expert redan på andra dagen !! :) WOW, jag drog One på Expert efter några timmars spel. Väärsta coolingen du är. ojojoj då! Två stycken riktigt speciella pojkar här som förtjänar en medalj, medalj till dem! Men, eastman o: har du hittat tillbaka? :'D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 20 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Har redan klarat 10 sånger på expert nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Speciellt eftersom att alla låtar på expert på World tour e som låtarna på trean på hard...Ja just det.. Hot for teacher på expert är ju typ som slow ride på hard.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Speciellt eftersom att alla låtar på expert på World tour e som låtarna på trean på hard...Ja just det.. Hot for teacher på expert är ju typ som slow ride på hard.... Den är inte svår iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Hot For Teacher är svår. Eller har jag kört den? Någon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Börja med GH3 eftersom det är svårare och har bättre låtar imo. Perfekt för newbz. Håller med, bättre låtar och svårare. Det ska ju vara en utmaning så man sitter där ett tag! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg