bisa Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Hej!Jag undrar vilket band eller grupp ni gillar bäst och vilken din favorit låt är från gruppen? Själv gillar jag Linkin park och favorit låten är A place for my head. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Flyttar till rätt forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheEagles Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 The Eagles - Hotel California. KISS - I Was For Loving You. KISS - Detroit Rock City. Finns fler, men det är dom jag lyssnar på mest nu i alla fall. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Atreyu4Me Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Atreyu - Five Vicodin Fear Factory - Corporate Cloning Fear Factory - Archetype Children of bodom - Warheart Bullet For My Valentine - Hands of blood ;] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Europe - Open your Heart Foreigner - Down on Love Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 (redigerat) Jahaja (: Coldplay; Lost/Lost+, Talk, Yes, Politik, Clocks, The Scientist, Strawberry Swing Guns N Rosees; November rain, Welcome to the jungle Priestess; Talk to her Paramore; Crushcrushcrush, Decode 30 seconds to mars; The Kill, From yesterday Tenacious D; Kickapoo, The metal The Killers; Shadowplay, Human, Smile like you mean it Adiam Dymott - Miss you Foo fighters; The pretender, Times like these nirvana; Rape me, heart shaped box, about a girl Red hot chili peppers; Californication, Strip my mind, tell me baby, otherside Michael Jackson; Black or white(LÖÖV alla skrik han gör alltså ;>) Tabloid Junkie, Thriller, Billie Jean, Earth song, The way you make me feel Mustasch; Parasite, Bring me everyone (GÖTEBORG POWER FFS!!) Ebba grön; Staten och kapitalet, ung och kåt (;|), 800 grader Ramones; Sheena is a punkrocker, Blitzkrieg bop, what I like about you Lady Gaga; pokerface, Paparazzi, Just dance Slipknot; Duality, My plague, before I forget, Surfacing Amy Winehouse; Rehab Duffy; warwick avenue System of a down; Chop Suey, B.Y.O.B Pink; so what, get this party started Christina aguilera; hurt, beautiful, candyman, Ain't no other man HIM; killing loneliness, Venus Doom, Soul on fire, Gone with the sin Amy MacDonald; This is the life Redigerat 30 Januari 2009 av Darkshiver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Artister/band varierar väldigt mycket från tid till tid, lyssnar mer på vissa grupper under en viss period, sen mindre vid andra perioder.. det kommer och går (även fast jag aldrig slutar gilla en grupp/artist). Så istället för att lista 70 exempel, så kommer vad jag tycker är bäst just nu: Opeth - Alla låtar really, men några exempel: The Drapery Falls, Reverie/Harlequin Forest, Deliverance, In Mist She Was Standing, m.f. Tool - Vicarious, 10 000 Days, Schism, Parabol, Parabola, The Grudge, m.f. Neil Young - Old Man, When You Dance I Can Really Love, Only Love Can Break Your Heart, The Needle And The Damage Done, m.f. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 (redigerat) Slipknot - Psychosocial, Before i forget, Snuff. Amon Amarth - Twilight of the thunder god, Cry of the blackbirds, Pursuit of vikings Children of bodom - Det mesta som dom har gjort. Redigerat 30 Januari 2009 av Mintplanta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Artister/band varierar väldigt mycket från tid till tid, lyssnar mer på vissa grupper under en viss period, sen mindre vid andra perioder.. det kommer och går (även fast jag aldrig slutar gilla en grupp/artist). Så istället för att lista 70 exempel, så kommer vad jag tycker är bäst just nu: Opeth - Alla låtar really, men några exempel: The Drapery Falls, Reverie/Harlequin Forest, Deliverance, In Mist She Was Standing, m.f. Tool - Vicarious, 10 000 Days, Schism, Parabol, Parabola, The Grudge, m.f. Neil Young - Old Man, When You Dance I Can Really Love, Only Love Can Break Your Heart, The Needle And The Damage Done, m.f. :) "kul" <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Just nu: Timo Räisänen - Michael The Killers - Romeo and Juliet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 System Of A Down - B.Y.O.B. Tabaskosåsarna - Här Kommer Bossen Eminem - Without Me Bon Jovi - Livin On A Prayer Lenny Kravitz - American Woman Ozzy Osbourne - Crazy Train Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Bullet For My Valentine - Heats Burst Into Fire at the moment Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.