Raffed Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Kent - Mannen I Den Vita Hatten(16 År Senare) Den låten har varit min favorit sedan 2005, har aldrig hört något bättre i, ja, hela mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 (redigerat) Just nu: Markus Krunegård - Ibland Gör Man Rätt, Ibland Gör Man Fel Timo Räisänen - I Wash My Mouth With Soap Before I Go The Killers - Jennie Was A Friend Of Mine hehe bar långa namn:P Redigerat 3 Februari 2009 av ChipZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 In Flames :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 AC/DC's Nya platta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Kent - Mannen I Den Vita Hatten(16 År Senare) Den låten har varit min favorit sedan 2005, har aldrig hört något bättre i, ja, hela mitt liv. waah så grymt bra, hörde på den på riktigt typ första gången igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Kent - Mannen I Den Vita Hatten(16 År Senare) Den låten har varit min favorit sedan 2005, har aldrig hört något bättre i, ja, hela mitt liv. waah så grymt bra, hörde på den på riktigt typ första gången igår Ja, och live är den så perfekt att den enda låten som möjligtvis kan mäta sig med den är 747^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Kent - Mannen I Den Vita Hatten(16 År Senare) Den låten har varit min favorit sedan 2005, har aldrig hört något bättre i, ja, hela mitt liv. waah så grymt bra, hörde på den på riktigt typ första gången igår Ja, och live är den så perfekt att den enda låten som möjligtvis kan mäta sig med den är 747^^ Lyssnat på den 40 ggr på en dag B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 RHCP - Californication, Otherside, Cant Stop, Suck My Kiss, Strip My Mind, So Much I, Snow ( Hey Oh ) , Paralell Universe, Fortune Faded och många många fler :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 hej exakt samma! linkin park a place for my head! ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 RHCP - Californication, to the Otherside, and i Cant Stop, so Suck My Kiss, and Strip My Mind, So Much I, Snow and it goez ( Hey Oh ) , Paralell Universe, "get em" Fortune Faded och många många fler :D den du! Men RHCP LÅT!:D Feta låtar annars.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 1 - 5 1. Saxon 2. Deep Purple 3. AC/DC 4. Axel Rudi Pell 5. Guns n' Roses Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Lynyrd Skynyrd fyfan lär er grabbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.