Musten Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 FIFA 2010 NHL 2010 NBA 2010 Aldrig gillat sportspel ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst krook205 Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 3 spel? jag ska inte köpa nåt spel alls 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 3 spel? jag ska inte köpa nåt spel alls 2009Varför? Mina då: The sims 3 world of warcraft wotlk (har ju slutat med wow). Nåt häst spel blir det inte (HJÄLP HÄSTAR =( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Alla spel jag inte kommer att köpa..? Nej 3, läs trådtitel. Då behöver man inte räkna upp ponnyspel ju :rolleyes: FEAR2 Postal III The Sims 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Starcraft 2, Diablo 3, Sims 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 31 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Alla spel jag inte kommer att köpa..? Nej 3, läs trådtitel. Då behöver man inte räkna upp ponnyspel ju :rolleyes: FEAR2 Postal III The Sims 3 Varför inte? Kommer man inte köpa dom kan man ju skriva med dom i listan, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Alla spel jag inte kommer att köpa..? Nej 3, läs trådtitel. Då behöver man inte räkna upp ponnyspel ju :rolleyes: FEAR2 Postal III The Sims 3 Varför inte? Kommer man inte köpa dom kan man ju skriva med dom i listan, eller hur? Men du sa tre ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 31 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 (redigerat) Alla spel jag inte kommer att köpa..? Nej 3, läs trådtitel. Då behöver man inte räkna upp ponnyspel ju :rolleyes: FEAR2 Postal III The Sims 3 Varför inte? Kommer man inte köpa dom kan man ju skriva med dom i listan, eller hur? Men du sa tre ;D Ja? Man får välja 3 spel man INTE kommer köpa 2009, förstår inte problemet här. Redigerat 31 Januari 2009 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 antar att spelen också måste ha sitt releasedate i 2009. annars kan man ju säga att man inte ska köpa spel som man redan har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 31 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 antar att spelen också måste ha sitt releasedate i 2009. annars kan man ju säga att man inte ska köpa spel som man redan har. Trodde att det skulle vara självklart men kan förstå att folk misstolkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Men du sa tre ;D Ja? Man får välja 3 spel man INTE kommer köpa 2009, förstår inte problemet här. - Men först fick jag inte skriva alla dem jag inte köper. Det var fel.. L01 Varför inte fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 31 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Men du sa tre ;D Ja? Man får välja 3 spel man INTE kommer köpa 2009, förstår inte problemet här. - Men först fick jag inte skriva alla dem jag inte köper. Det var fel.. L01 Varför inte fler? Det är ganska svårt att hålla reda på vem som säger vad när 3 användare har nästan samma avatar. Låt mig återigen förklara trådens syfte. Lista 3 st. spel som du inte kommer att köpa 2009. Helst skulle spelen du inte kommer köpa släppas 2009 också men det framgick inte så tydligt från min sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.