Sandflygaren Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Tja Vet ni om handbollsmålvaktter t.ex. Johan Sjöstrand har suspensoar? Tycker ni att man borde ha det? Tack på förhand Ps. Jag är målvakt JAG GÅR I HANDBOLL *YAY* Men i sporter där det finns risk för att få bollen på klockspelet så kör man med suspensoar, i handboll är det givet, tänk dig att få en boll i 95-115 km/h rätt på ett oskyddat paket ? Har för mig att hockeymålvakterna har det med, där pucken kan gå jävligt fort, likaså innebandymålvakterna har suspensoar.. Du behöver kanske inte suspensoar som fotbollsmålvakt. Men antar att du lirar handboll? Då är det givet lol. Nej man har inte suspensoar när man spelar fotboll men tycker man borde ha det. Har själv fått ett antal bollar där men har hänt att motståndaren fick gult kort bara för det. Jag antar att domaren sett fel. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Ja men det är bara klumpigt att få det i fotboll.. Jävligt sällsynt med, ba *WOHO, JAG ..SKJUT MIG MELLAN BENEN!* No. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 det e nog bra med susp på fotboll oxå tänk om det blir så här: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> "> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> " type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 (redigerat) Tja Vet ni om handbollsmålvaktter t.ex. Johan Sjöstrand har suspensoar? Tycker ni att man borde ha det? Tack på förhand Ps. Jag är målvakt JAG GÅR I HANDBOLL *YAY* Men i sporter där det finns risk för att få bollen på klockspelet så kör man med suspensoar, i handboll är det givet, tänk dig att få en boll i 95-115 km/h rätt på ett oskyddat paket ? Har för mig att hockeymålvakterna har det med, där pucken kan gå jävligt fort, likaså innebandymålvakterna har suspensoar.. Du behöver kanske inte suspensoar som fotbollsmålvakt. Men antar att du lirar handboll? Då är det givet lol. Nej man har inte suspensoar när man spelar fotboll men tycker man borde ha det. Har själv fått ett antal bollar där men har hänt att motståndaren fick gult kort bara för det. Jag antar att domaren sett fel. xD En fotbollsplan är ganska stor till skillnad från andra bollsportsplaner. och det är väldigt sällan som nån drar i ett ashårt skott 3 meter från målvakten. så i fotboll antar jag att man oftast har den nödvändiga tiden för att reagera och skydda sig med händerna när bollen far fram 20-30 meter eller mer. i andra sporter finns i de avstånden. Redigerat 31 Januari 2009 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Perfekt dave, XD Du sa de rätta orden, jag blir tårögd *_* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 jag använder susp när ja åker bräda ibland :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameNight Skrivet 31 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 spelade en match idag Ps. Tog susp. fick ett skott på insidan av låret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 I vilken sport? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 det e nog bra med susp på fotboll oxå tänk om det blir så här: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350">idiot. han får f*n skylla sig själv. så allvarligt ska aldrig en sport vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 (redigerat) det e nog bra med susp på fotboll oxå tänk om det blir så här: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> idiot. han får f*n skylla sig själv. så allvarligt ska aldrig en sport vara. Haha, de e ju najs. Redigerat 31 Januari 2009 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Tja Vet ni om handbollsmålvaktter t.ex. Johan Sjöstrand har suspensoar? Tycker ni att man borde ha det? Tack på förhand Ps. Jag är målvakt JAG GÅR I HANDBOLL *YAY* Men i sporter där det finns risk för att få bollen på klockspelet så kör man med suspensoar, i handboll är det givet, tänk dig att få en boll i 95-115 km/h rätt på ett oskyddat paket ? Har för mig att hockeymålvakterna har det med, där pucken kan gå jävligt fort, likaså innebandymålvakterna har suspensoar.. Du behöver kanske inte suspensoar som fotbollsmålvakt. Men antar att du lirar handboll? Då är det givet lol. Hoppas du är medveten om att utespelarna i hockey också har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Bäst att ha det. Fast för pingis är det inte nödvändigt om ingen tappar racket rakt fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.