SvenskaSpel Skrivet 10 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 gametag: Ryssen Ragnar orkar inte adda! någon så dom som vill kan adda mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 Spelar: - GTA IV Episodes From Liberty City - Skate - KUF Cirle of Doom - Lost - Guldkompassen - Perfect Dark Zero - NHL 09 - Guitar Hero Aerosmith - Table Tennis - NFS Underground 2 - Unreal Championship 2 - Halo 3 - The Simpsons Game - Test Drive Unlimited Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Gamertag: igo F Är jävligt sugen på att lira CoD 4, L4D eller RB: Beatles med nån. :) Kan lira CoD 4 med dig. nice, när? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Gamertag: igo F Är jävligt sugen på att lira CoD 4, L4D eller RB: Beatles med nån. :) Kan lira CoD 4 med dig. nice, när? Antingen Söndag elr måndag, kan inte idag eftersom jag är på kryssning. Gamertag:Elite Zcout. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Spelar: - GTA IV Episodes From Liberty City - Skate - KUF Cirle of Doom - Lost - Guldkompassen - Perfect Dark Zero - NHL 09 - Guitar Hero Aerosmith - Table Tennis - NFS Underground 2 - Unreal Championship 2 - Halo 3 - The Simpsons Game - Test Drive Unlimited Lol. OnT: Min Gametag är JeppeBoy95. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Marcu9, kör mest CoD: MW2 och kanske lite Halo 3/ODST när jag känner för det. Snart Halo: Reach Beta =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeltaSWEcc Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Gamertag : DeltaSWEcc Spelar: Rainbow six las vegas 2 Fifa 10 Battlefield 1943 Cod MW 2 snart :) adda gärna för skapligt trött på att bara spela med britter, fransmän och tokiga tyskar! Voice finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 hhiijjkkll44 - har inte live just nu men =/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 19 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 har bytt gametag från Ryssen Ragnar till ryssen ragnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludvig9 Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 (redigerat) ahibbi spelar mest cod 4 men min mick är trasig Redigerat 22 Februari 2010 av ludvig9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 (redigerat) har bytt gametag från Ryssen Ragnar till ryssen ragnar Bytte du bara från STORA till små bokstäver? :o Redigerat 21 Februari 2010 av DeathMetal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Heter BaskerJoker (mhm) men har inte skaffat guld än, så för tillfället kan jag inte spela. Har typ bara GoW 1 och 2, RB:Beatles, GH4, Halo 3 och MW. Men är sämst på Halo och tycker inte det är speciellt kul, och är det nån som fortfarande spelar MW nu när uppföljaren kommit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.