Husko Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Har COD: WaW nu om nån är sugen imorgon kväll? Gamertag står i signatur. Om internet är fixat till imorgon så är jag lätt på! Sure, Vad ska vi köra då?SnD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Har COD: WaW nu om nån är sugen imorgon kväll? Gamertag står i signatur. Om internet är fixat till imorgon så är jag lätt på! Sure, Vad ska vi köra då?SnD? Har ingen aning vanlig Team Deathmach eller vadsomhelst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Klockan 16.00? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 (redigerat) Jag skulle nog kunna spela vid 16.00 idag. btw Gamertag:BjoernenAgust Har inte lirat CoD:WaW på läng, måste in och "träna" nu! Redigerat 3 September 2009 av Mixx0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGRayzorZ Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 NisseP95 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 NoSight93 kan spela gears 2, gta iv och ghwt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 9 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Ryssen Ragnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Elite Zcout. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Har säkert redan skrivit här och G-tagen står i min sig, skriver igen då, den är Marcu9. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Mitt GamerTag: LoyalCrystalean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Gamertag: igo F Är jävligt sugen på att lira CoD 4, L4D eller RB: Beatles med nån. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Gamertag: igo F Är jävligt sugen på att lira CoD 4, L4D eller RB: Beatles med nån. :) Kan lira CoD 4 med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.