ArgSnickare Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Heter BaskerJoker (mhm) men har inte skaffat guld än, så för tillfället kan jag inte spela. Har typ bara GoW 1 och 2, RB:Beatles, GH4, Halo 3 och MW. Men är sämst på Halo och tycker inte det är speciellt kul, och är det nån som fortfarande spelar MW nu när uppföljaren kommit? Hade MW förut men ska köpa det igen så då kan vi lira ;D Är rank 45 eller nåt och har gjort prestige någon gång också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Heter BaskerJoker (mhm) men har inte skaffat guld än, så för tillfället kan jag inte spela. Har typ bara GoW 1 och 2, RB:Beatles, GH4, Halo 3 och MW. Men är sämst på Halo och tycker inte det är speciellt kul, och är det nån som fortfarande spelar MW nu när uppföljaren kommit? Spelar bara CoD4(MW), så jag kan lira med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 (redigerat) becklla. Redigerat 16 April 2010 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Minns inte om jag har skrivit upp mej. Gamertag: WhiteWolf65 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludvig9 Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 ahibbi spelar mest cod4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Har också Fable 2 som jag skulle kunna tänka mig att köra. Till ex. om nån har alla hero dolls och skulle kunna tänkas att låna ut dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 (redigerat) poppe96, min kompis skrev fel det skulle vart "poppe95". Redigerat 10 Mars 2010 av TheDrawer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Hmmster. HmmsterMW2. HmmsterAlternate. Det första är mest aktivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 (redigerat) ruptuRee, kan spela : GTA IV, Fifa 10 , NHL 10 och Pure. Adda ;d Redigerat 19 Mars 2010 av SaaiN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 gul snigel Spelar Halo 3, Fable 2,MW2, Har GOW 1 men suger på det och kör aldrig. Adda gärna :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 20 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 har bytt gametag från Ryssen Ragnar till ryssen ragnar Bytte du bara från STORA till små bokstäver? :o nej, jag bytte inte bara dom stora bokstäverna mot små bokstäverna! jag la ochså in 2 mellan rum! Hahahah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 (redigerat) Nu bumpar jag eftersom att jag tycker att det är onödigt att göra en till tråd. Gamertag: hhiijjkkll44 EDIT: Någon som vill spela NHL 11 när det släpps? :P Redigerat 20 Augusti 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.