shoobree Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Vill du köpa det så får du vara beredd att lägga upp spargrisen och punga ut med 9875,00 kr.Du överdriver, eller hur? Nä, det gör han inte. http://www.webhallen.com/prod.php?id=79980 Det där är CS3 Om du vill ha CS4.. http://www.webhallen.com/prod.php?id=92824 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 1 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Jag tror jag får nöja mig med att göra avatarer med MS Paint. Om jag inte skaffar det olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 (redigerat) Jag tror jag får nöja mig med att göra avatarer med MS Paint. Om jag inte skaffar det olagligt. Edit: LoL de jag skrev kom inte med :P iaf änvänd GIMP!! Redigerat 1 Februari 2009 av RazerInc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Jag tror jag får nöja mig med att göra avatarer med MS Paint. Om jag inte skaffar det olagligt.Nej, använd GIMP. Det är lika bra som Photoshop för nybörjare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Du måste köpa det.mm photoshop e inte gratis Du kan inte få det gratis (lagligt).jo man kan få det gratis men inte lagligt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Du kan få det lagligt, men du får vara bered att betala för mycket. Gimp duger. Paint.net duger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Efter jag såg priserna så tänker man bara... Den som köper CS4 eller CS3 är f*n helt körda i huvudet, jag menar allvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Efter jag såg priserna så tänker man bara... Den som köper CS4 eller CS3 är f*n helt körda i huvudet, jag menar allvar. För en del företag är det bara att hosta upp, de slipper dock MOMS. OCh tjänar in på det de använder Photoshop till. Privatpersoner drar nog ner det olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 skulle alldrig skaffa cs4 lagligt när priset är Pris: 16505 kr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 (redigerat) Jag tror jag får nöja mig med att göra avatarer med MS Paint. Om jag inte skaffar det olagligt. Nej, använd GIMP. Det är lika bra som Photoshop för nybörjare. Vissa säger att det är bättre men svårare än Photoshop. Själv anväder jag GIMP och det fungerar utmärkt. Gimp kommer aldrig kunna bli bättre än photoshop. Gimp är okej om man precis har börjat med grafik, jag använde gimp i början. När jag hade kunskap inom "design" så köpte jag photoshop. Gimp kanske är en enklare att använda då det saknar en massa funktioner/möjligheter som photoshop har. Så om du är ny, så ska du lätt börja med gimp och sedan gå över till photoshop. Och ja, photoshop cs4 kostar skjort(orna), och skillnaden mellan cs3 och cs4 är inte direkt så stor, så istället för cs4 så köp cs3. Ps. Bara förr att man har det senaste programmet så innebär det inte att man kan göra mästerverk, utan det krävs att man har kunskap. Jag som exempel, jag har använt photoshop 7.0 på mina senaste bilder, tycker om 7.0 lite mer än cs3-4. Redigerat 2 Februari 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Jag tror jag får nöja mig med att göra avatarer med MS Paint. Om jag inte skaffar det olagligt. Nej, använd GIMP. Det är lika bra som Photoshop för nybörjare. Vissa säger att det är bättre men svårare än Photoshop. Själv anväder jag GIMP och det fungerar utmärkt. Gimp kommer aldrig kunna bli bättre än photoshop. Gimp är okej om man precis har börjat med grafik, jag använde gimp i början. När jag hade kunskap inom "design" så köpte jag photoshop. Gimp kanske är en enklare att använda då det saknar en massa funktioner/möjligheter som photoshop har. Så om du är ny, så ska du lätt börja med gimp och sedan gå över till photoshop. Och ja, photoshop cs4 kostar skjort(orna), och skillnaden mellan cs3 och cs4 är inte direkt så stor, så istället för cs4 så köp cs3. Ps. Bara förr att man har det senaste programmet så innebär det inte att man kan göra mästerverk, utan det krävs att man har kunskap. Jag som exempel, jag har använt photoshop 7.0 på mina senaste bilder, tycker om 7.0 lite mer än cs3-4. Vad jag har hört så är det tvärtom. GIMP är svårare men mycket bättre när man väl har lärt sig medans photoshop är enklare men inte lika bra. Så har det aldrig någonsin vart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Jag tror jag får nöja mig med att göra avatarer med MS Paint. Om jag inte skaffar det olagligt. Nej, använd GIMP. Det är lika bra som Photoshop för nybörjare. Vissa säger att det är bättre men svårare än Photoshop. Själv anväder jag GIMP och det fungerar utmärkt. Gimp kommer aldrig kunna bli bättre än photoshop. Gimp är okej om man precis har börjat med grafik, jag använde gimp i början. När jag hade kunskap inom "design" så köpte jag photoshop. Gimp kanske är en enklare att använda då det saknar en massa funktioner/möjligheter som photoshop har. Så om du är ny, så ska du lätt börja med gimp och sedan gå över till photoshop. Och ja, photoshop cs4 kostar skjort(orna), och skillnaden mellan cs3 och cs4 är inte direkt så stor, så istället för cs4 så köp cs3. Ps. Bara förr att man har det senaste programmet så innebär det inte att man kan göra mästerverk, utan det krävs att man har kunskap. Jag som exempel, jag har använt photoshop 7.0 på mina senaste bilder, tycker om 7.0 lite mer än cs3-4. Vad jag har hört så är det tvärtom. GIMP är svårare men mycket bättre när man väl har lärt sig medans photoshop är enklare men inte lika bra. Så har det aldrig någonsin vart. haha ne inte precis ps e mycke bättre en gimp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.