Thunder Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Ja det är ju dubbelt så bra som master sword Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 (redigerat) Men man kan ju inte använda skölden särskilt bra Redigerat 6 April 2004 av Kanji-Thoridahs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Du måste ta ner Biggorons Sword innan du kan använda skölden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Jag vet, men det är grymt att blokera med svärdet i en fight!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 biggoron svärdet har också längre räckvidd i spinattacken än master sword... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Ja, mycket längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Jag red på Epona Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Det är bra att man inte kan varpa dit för då skulle det va för enkelt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Man kan warpa dit, men det tar asmycket tid! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Hur får man epona jag kan inte rida eftersom jag inte har epona. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 (redigerat) Hur får man epona jag kan inte rida eftersom jag inte har epona.Du ska gå till Ranchen och utmana bonden på Rid tävling för 50 Ruppies Redigerat 8 Maj 2004 av Mario_master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Nu har jag den. Tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg