bisa Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Vad gillar ni best, bil spel som Need for speed eller gillar ni krigar spel som Halo? Själv gillar jag bil spel...som Need for speed. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Själv diggar jag Krig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Ja du det bror ju på fast iallafall cod4,cod 5 och halo 3 är så j*vla kul på xbox live.Bil spel är inte lika roliga online men jag tar krigs spel för dom äger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Har aldrig gillat bilspel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 §2 Onödig tråd Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Ehum.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 §2 Onödig tråd Låst. Låst..? Konstigt, kan ju skriva inlägg här. Onödigt tråd. Hatar ungar som bara alltid skapar tråd som t.ex ''Vad har ni för konsoller'' ''Vad har ni för spel'' Och så vidare.. Sjukt jobbigt med dom där j*vla trådarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 §2 Onödig tråd Låst. Ska du inte ta och låsa tråden också? OnTopic: Ifall jag spelarsjälv eller via nätet är det krigsspel jag föredrar. Men om man är några stycken så är bilspel överlägset, eller något sportspel. Ett spel man inte behöver tänka så mycket i helt enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kawa94 Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Fighting annars.. Men krigsspel är att föredra. Fail på modden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Första gången jag missar^^ nu är det låst på riktigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg