Hoppa till innehåll

§3.7 Behöver Fixas Lite?


D48

Rekommendera inlägg

§3.7 - Allt prat om piratkopiering är strängt förbjudet. Fråga inte, hjälp inte! Detta innefattar cd-nycklar och fildelningsprogram/sajter där upphovsrättsskyddat material sprids eller finns tillgängligt.

 

tydligen så får man prata om piratkopiering eller? folk säger ju att man laddar ner musik från p-bay, får man snacka om sånt? för man kan ju snacka om piratkopiering på forumen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, man får inte prata om piratkopiering. Det är ju första meningen i regeln. Ser du folk som pratar om det så anmäl.

Tycker man borde få prata om det!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ah! jag fick en sån konstig upplevelse, det måste ha varit en släng av Deja Vu. har inte vi diskuterat det här för typ en månad sen... hmmm.... JO DET HAR VI, OCH JAG FICK REGELN ÄNDRAD `TILL DET DEN ÄR IDAG OCH DET VAR EN KOMPROMISS AV VAD JAG + MÅNGA MEDLEMMAR TYCKER OCH VAD ADMIN TYCKER.

 

 

btw:

http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&amp...t&p=1468332

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, man får inte prata om piratkopiering. Det är ju första meningen i regeln. Ser du folk som pratar om det så anmäl.

Tycker man borde få prata om det!

 

Men! Vi har redan haft en diskussion om detta!

 

jaha och? jag säger bara att jag tycker den borde ändras Redigerat av RySs3N
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, man får inte prata om piratkopiering. Det är ju första meningen i regeln. Ser du folk som pratar om det så anmäl.

Tycker man borde få prata om det!

 

Men! Vi har redan haft en diskussion om detta!

 

jaha och? jag säger bara att jag tycker den borde ändras

 

Om vi redan haft en diskussion om den här regeln och den har klargjorts så finns det ingen mening till vidare åsiker och diskussioner? Nu kommer det va såhär ett tag och det får var och en acceptera, alla fick tid innan att säga nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, man får inte prata om piratkopiering. Det är ju första meningen i regeln. Ser du folk som pratar om det så anmäl.

Tycker man borde få prata om det!

 

Men! Vi har redan haft en diskussion om detta!

jaha och? jag säger bara att jag tycker den borde ändras

 

Om vi redan haft en diskussion om den här regeln och den har klargjorts så finns det ingen mening till vidare åsiker och diskussioner? Nu kommer det va såhär ett tag och det får var och en acceptera, alla fick tid innan att säga nåt.

 

haha asså jag får fortfarande säga vad jag tycker och tänker!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...