Rhino Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Tjena! Nu har jag börjat att skjuta med mitt vapen.. Ville kolla om många på fuska.se hade det, eller att någon har intresse.. KLAGA INTE ATT JAG ÄR UNDER ÅRIG.. Tack. ;) Min:http://www.rodes.dk/images/products/GamoDeltaFox.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Nej men jag sköt luftgevär ett bra tag (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Pappa har och det använder jag ibland, jag har en luftpistol dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 jag har ett luftgevär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Har en i fönstret ifall någon får för sig att gena över gården :) Nä, men jag sköt i skolan, råkade dock skjuta mig i fingret eller något, tror det var en fjäder eller nått som slog till mig, ont gjorde det iaf... Ps. började inte ens grina :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Har både luftpistol och luftgevär, råkade skjuta mig med luftpistol in i knogen en gång, skulle känna efter om det var varmt så glömde jag att jag hade laddat, och så PANG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Har ungefär ett sånt här :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Har ungefär ett sånt här :)Gamo va? ganska klent givär om man gämnför med mitt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Har ungefär ett sånt här :)Gamo va? ganska klent givär om man gämnför med mitt ;) Bara det skjuter rakt så är jag nöjd. Vilket luftgevär har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 sköt luftgevär för några år sen, vet inte vilken modell det är på mitt (inte orkat kollat) men kanske kan kolla senare :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 (redigerat) Har ungefär ett sånt här :)Gamo va? ganska klent givär om man gämnför med mitt ;) LoL hur många m/s går dit "Perfekta" Gevär då?? :P Redigerat 4 Februari 2009 av RySs3N Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Jag gick på sportskytte i runt 5-6 år, var med några tävlingar under karriären =p Dock något år sedan jag slutade. Använde för det mesta ett FWB p70 iaf. http://www.targetshooting.ca/graphics/equip-guns/fwb-anschutz/FWB_P70.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.