Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Eller Fallout 3 ... Det är typ 100h spelande sa någon i mitt öra... Kanske en fågel!

what tog det dig 100 timmar att spela ut falout 3 storyn då är du bara kass.

(no offence man)

Tog mig över 100 timmar att klara ut Fallout 3. Hade då nått level 20, hittat nästan alla bobheads ( alla S.P.E.C.I.A.L hade jag hittat. ) gjort alla sidouppdrag, utforskat de flesta ställen ( explorer perk ftw. ) Om man rushar mainquesten den första timmen i spelet, det är DÅ man är kass.

• 3 veckor senare...
Skrivet

Eller Fallout 3 ... Det är typ 100h spelande sa någon i mitt öra... Kanske en fågel!

what tog det dig 100 timmar att spela ut falout 3 storyn då är du bara kass.

(no offence man)

Nae inte för mig, men förmodligen för fågeln !

Skrivet
Zelda-spelen är helt underbara :) Sen finns ett spel som heter Dreamfall, ett äventyrsspel. Sen finns det även en föregångare till det som heter den längsta resan/the longest journey och det är otroligt bra spel det med... vet ej om det finns att få tag på numera, men man kan ju alltså försöka :)
Skrivet

Zelda-spelen är helt underbara :)

Bara det att det här är Xbox 360 forumet :P Men Fallout 3 å Oblivion är bra

Haha oj det tänkte jag inte på :P Vi har alla konsollerna, så är bara van vid att jag har kunna spela alla spel :P

Skrivet

Oblivion lätt, det tar aldrig slut, du har alltid mer saker att göra, har nog spenderat 100h på en av mina gubbar, och har typ inte kommit någon stans, och jag är ändå bra på rollspel.

• 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...