Gäst 55_66 Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Skrivet 4 Februari 2009 Hej! Jag har börjat köra Fallout 3 (för jag har en ny och bättre dator) och jag har stuckit till Megaton och så vill jag ha Jericho som "förföljare" men jag har för hög "karma" jag har stulit grejor från folk och sånt men ändå för hög, kan någon ge tips om hur man får så låg "karma" så han kan "förfölja" mig... Citera
prophet Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Skrivet 4 Februari 2009 Hej! Jag har börjat köra Fallout 3 (för jag har en ny och bättre dator) och jag har stuckit till Megaton och så vill jag ha Jericho som "förföljare" men jag har för hög "karma" jag har stulit grejor från folk och sånt men ändå för hög, kan någon ge tips om hur man får så låg "karma" så han kan "förfölja" mig... Döda folk :) Citera
Npoti Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Skrivet 4 Februari 2009 Hej! Jag har börjat köra Fallout 3 (för jag har en ny och bättre dator) och jag har stuckit till Megaton och så vill jag ha Jericho som "förföljare" men jag har för hög "karma" jag har stulit grejor från folk och sånt men ändå för hög, kan någon ge tips om hur man får så låg "karma" så han kan "förfölja" mig... skjut och spräng folk... dra till Tenpenny tower och kötta alla där så går det sen Citera
TheGreatest Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Skrivet 4 Februari 2009 döda några goda personer så blir du ond. Citera
Garone Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Skrivet 5 Februari 2009 Ladda ner modden 'Better Companions' så krävs ingen karma längre. Citera
Gäst 55_66 Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Skrivet 5 Februari 2009 Okej tack allihopa, vad förresten Garone vad för mod? Citera
Garone Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Skrivet 5 Februari 2009 http://fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=1385 Citera
Gäst 55_66 Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Skrivet 6 Februari 2009 Hej! Jag har börjat köra Fallout 3 (för jag har en ny och bättre dator) och jag har stuckit till Megaton och så vill jag ha Jericho som "förföljare" men jag har för hög "karma" jag har stulit grejor från folk och sånt men ändå för hög, kan någon ge tips om hur man får så låg "karma" så han kan "förfölja" mig... skjut och spräng folk... dra till Tenpenny tower och kötta alla där så går det sen Vart ligger "Tennpenny Tower"? :blink: Citera
Garone Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Skrivet 8 Februari 2009 Sydvästa delen av kartan. Det är ett högt torn som inte går att missa. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.