Sidney Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Hallå. Håller på att skriva en engelsk filmrecension i Word just nu, läxa. Kom plötsligt på att tänka på att vi inte har engelsk stavningskontroll. Svensk har vi. Hur ordnar man engelsk stavningskontroll. Skulle vara väldigt tacksam ifall någon kunde svara idag eftersom den ska in imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 (redigerat) Tror inte det går om ditt operativsystem är svenskt. Kan erbjuda mig att stavkontrollera din recension, om du vill. Isåfall så skicka den igenom PM. Redigerat 5 Februari 2009 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 du kan ju alltid använda firefox? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 5 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 du kan ju alltid använda firefox? :) Hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 stavnings kontrollen i firefox. klistra typ in det här på fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Jag tror det finns under alternativ nånstans i word.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Hm, iaf word som vi har i skolan så ställs det in när man skriver. Man öppnar Word. Sen skriver du en mening på engelska. Då ska det kopplas över till det engelska språket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 5 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 (redigerat) Om jag klistrar in texten här blir det inga röd markeringar eller liknande som talar om ifall det är stavfel eller grammatik fel, som jag vet att det är. Jag kan ändra till engelsktspråksak i Word längst ned i mitten. Men då verkar det som att all stavningskontroll åker av. Jag kan skriva in t'ex khdfbgkiuadfhg utan det det blir markerat. EDIT: Har fått det att fungera nu...i Google Chrome. Ändrade bara alla språkinställningar och liknande till engelska. EDIT2: Passar bara på att fråga en till sak. Om man ska skriva 50-talet på engelska. Skriver man 50th eller 60th? Redigerat 5 Februari 2009 av Sidney Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/3497 den använder jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Passar bara på att fråga en till sak. Om man ska skriva 50-talet på engelska. Skriver man 50th eller 60th?Vad jag har förstått betyder "The 60's" 60-talet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.