Hoppa till innehåll

Mmkn-öppet


Smurf

Rekommendera inlägg

Tjosan !

 

Nu Ska jag precis slänga i väg mitt sms så jag får starta en grupp :) !

 

Gruppen kommer heta '' MMKN- Öppet''

Du som medlem i den kommer att kunna skriva om allt möjligt, som filmer, musik, sex,.. ALLT.nästan.. hehe.

 

Så klart så behöver vi säker moderatorer senare, desto aktivare man e desto mer chans till att ja tilläger mod ;)

 

Om jag förstått systemet rätt :)

 

Låter detta kul :)?

 

Bli medlem snarast :D

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag går ogärna med.

 

Jag hänvisar alla till Kattgruppen det är en grupp där man kan göra exakt allt det här redan som funnits ett tag nu...

Everyone will surrender!

 

Låter jätte dåligt. Så du kan lika gärna lägga ner ok? :)

Ord, min vän, ord.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara en annan wannabe-kattgruppen...

Exakt, först fuskaklubben och nu detta...

 

Förstår inte hur folk tänker när de skapar en grupp med samma ide som en grupp som existerat i över 1 år redan har...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara en annan wannabe-kattgruppen...

Exakt, först fuskaklubben och nu detta...

 

Förstår inte hur folk tänker när de skapar en grupp med samma ide som en grupp som existerat i över 1 år redan har...

 

Ska man tänka så borde ju inte heller Kattgruppen finnas med tanke på Big Orange och det senare Oztown.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lägg ner! :angry: Ni vill bara bli som fuskaklubben!

Som bara vill bli som kattgruppen.

 

Ska man tänka så borde ju inte heller Kattgruppen finnas med tanke på Big Orange och det senare Oztown.
Det är här vi måste skilja på lite, Oztown=allmänt snackforum med några seriösa lekar, Big Orange=mer oseriöst när det gäller allmänt snack och hade väldigt dåliga lekar. Kattgruppen=Oseriöst lekforum där vi (ca 5-10 st) spammade och hade kul. Så såg det ut på den tiden, då försökte vi absolut inte göra en kopia av något GF som Fuskaklubben och Mmkn-öppet är ute efter.

 

Från början så var ju faktiskt KG ett ganska oseriöst lekforum till skillnad från Big Orange och Oztown, sedan var det ju helt andra tider också. När Big Orange föll insåg vi att det kunde vara en bra ide att testa vara lite seriösare med tanke på att det skulle kunna locka till oss lite fler medlemmar eftersom att det inte fanns några andra alternativ efter det. Men vi tänkte såklart inte kopiera InTechs dåliga struktur och fördöma gruppen.

 

Att man skapar ett GF med en unik inriktning är jättebra enligt mig, men att göra ett forum med exakt samma inrikting är ganska idiotiskt enligt mig.

Redigerat av Ubuntu
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...