Hoppa till innehåll

Drivrutiner Till Wow?


Lynott

Rekommendera inlägg

Tja, har omformaterat datorn min och har just installerat wow, men det går inte att öppna "Coulnt find a suitible program" eller nått sånt, kan inget om detta, nån som kan? Nått med drivrutinerna tror jag.

 

Bild till er som vill ha.

post-66164-1233924572_thumb.jpg

Redigerat av Amo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja, har omformaterat datorn min och har just installerat wow, men det går inte att öppna "Coulnt find a suitible program" eller nått sånt, kan inget om detta, nån som kan? Nått med drivrutinerna tror jag.

Kanske nått fel i installationen, den borde ju installera WorldofWarcraft.exe och det är väl inget speciellt program du behöver för att spela det? Det är väl kodat i filen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är för krångligt, gör så här

 

Gå in på start, klicka på Run/Kör och skriv i dxdiag

 

En ruta poppar upp, på fliken "bildskärm" kan du se vilket grafikkort du har och på "system" det andra skitet

Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan spela The SealHunter samt kolla på filmer, men det kan vara lite laggigt, och när jag scrollar laggar skärmen, vart kan jag uppdatera drivrutinerna?

kanske nått med fläkten det med att det laggar när du scrollar, en fläkt kan ha gett upp eller lossnat på något sätt. Öppna burken och kolla (efter du gjort allt annat)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...