Lynott Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 (redigerat) Tja, har omformaterat datorn min och har just installerat wow, men det går inte att öppna "Coulnt find a suitible program" eller nått sånt, kan inget om detta, nån som kan? Nått med drivrutinerna tror jag. Bild till er som vill ha. Redigerat 6 Februari 2009 av Amo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Prova att uppdatera drivrutinerna då, har du provat andra spel som får samma problem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Tja, har omformaterat datorn min och har just installerat wow, men det går inte att öppna "Coulnt find a suitible program" eller nått sånt, kan inget om detta, nån som kan? Nått med drivrutinerna tror jag. Kanske nått fel i installationen, den borde ju installera WorldofWarcraft.exe och det är väl inget speciellt program du behöver för att spela det? Det är väl kodat i filen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 6 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Kan spela The SealHunter samt kolla på filmer, men det kan vara lite laggigt, och när jag scrollar laggar skärmen, vart kan jag uppdatera drivrutinerna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Vilket grafikkort har du? www.ati.amd.com/www.nvidia.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 (redigerat) Det är för krångligt, gör så här Gå in på start, klicka på Run/Kör och skriv i dxdiag En ruta poppar upp, på fliken "bildskärm" kan du se vilket grafikkort du har och på "system" det andra skitet Redigerat 6 Februari 2009 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 6 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Awh, geez... kan inte hitta grafikkortet så jag kan inte updatera drivrutinerna... -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Kan spela The SealHunter samt kolla på filmer, men det kan vara lite laggigt, och när jag scrollar laggar skärmen, vart kan jag uppdatera drivrutinerna? kanske nått med fläkten det med att det laggar när du scrollar, en fläkt kan ha gett upp eller lossnat på något sätt. Öppna burken och kolla (efter du gjort allt annat) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Det laggar när man scrollar osv om man inte har drivisar till gfx kortet, så du måste fixa dom, annars funkar det inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Gjorde en drivrutin check och har nu kommit fram till att datorn inte kan hitta grafikkortet eller likande och på så sett inte instalera nya, måste nog öppna upp dumburken och göra det oldschool Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 .... Start -> Kör -> dxdiag -> bildskärm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 .... Start -> Kör -> dxdiag -> bildskärm det står ju inte om man inte har några drivrutiner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg